d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1315316317318319521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 17 2012 10:12pm
Quote (umade @ 17 May 2012 23:12)
http://static.hamsterpaj.net/gfx/avatars/full/945390.jpg



önsketänkande framför spegeln eller? :)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 18 2012 01:47am


This is my war face.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 18 2012 02:37am
Quote (Giraff @ 18 May 2012 09:47)
http://www.kuriren.nu/img/2012/5/9/6412478.JPG

This is my war face.


Lite 'me gusta'-meme över det hela!
Sötis där :wub:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
May 18 2012 04:32am
Quote (Alphabetz @ 18 May 2012 10:37)
Lite 'me gusta'-meme över det hela!
Sötis där :wub:


Mjadu, kanske lite?
Desto mer jag tittar på den, desto mer finner jag min blick smått psykotisk, haha!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
May 18 2012 09:47am
Quote (Giraff @ 18 May 2012 09:47)
http://www.kuriren.nu/img/2012/5/9/6412478.JPG

This is my war face.


Make love, not warcraft
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 18 2012 09:48am
Quote (Giraff @ 18 May 2012 12:32)
Mjadu, kanske lite?
Desto mer jag tittar på den, desto mer finner jag min blick smått psykotisk, haha!


Haha ja onekligen! :D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
May 18 2012 10:45am
Quote (Giraff @ May 18 2012 08:47am)
http://www.kuriren.nu/img/2012/5/9/6412478.JPG

This is my war face.


Fan dig vill man inte springa på i en mörk gränd
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
May 18 2012 11:16am
Never go full retarded!
Fan va skönt högvakten är över och jag slapp stå post på slottet och bli fotad av xxxxxx japaneser och annat löst folk som sprang runt där! ;P
Men var tvungen att vara med på vissa ceremonier och fick bara gilla läget :P
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
May 18 2012 11:52am
Quote (n1ghtm4r3 @ 18 May 2012 17:16)
Never go full retarded!
Fan va skönt högvakten är över och jag slapp stå post på slottet och bli fotad av xxxxxx japaneser och annat löst folk som sprang runt där! ;P
Men var tvungen att vara med på vissa ceremonier och fick bara gilla läget :P
http://i45.tinypic.com/nyfaev.jpg




fick scrolla ner för att se hela bilden, sen så ser jag att du/ni har gummistövlar?!
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,434.57
Trader: Trusted
May 18 2012 11:56am
Quote (Chefen @ 18 May 2012 19:52)
fick scrolla ner för att se hela bilden, sen så ser jag att du/ni har gummistövlar?!


Du kan inte ha sett många M90 kängor i ditt liv om du tycker de där ser ut som gummistövlar? xD
De är M90 kängor med vita damasker utanpå, ett måste när man går högvakt.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1315316317318319521Next
Add Reply New Topic New Poll