d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1313314315316317404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 5 2016 12:43pm






Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 6 2016 01:01am
http://forums.d2jsp.org/guild.php?t=3321

Slängde upp en egen tråd i min guild så slipper jag spamma ner denna tråd :D Tracka gärna!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 6 2016 02:24am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 6 2016 02:32am
Quote (SCXiao @ 6 Apr 2016 08:24)


Haha sjukt najs jU! Jag började precis tappa tålamodet på LK, har tidigare inte hittat bättre än Vex där..
Är Sur/Ber ifrån Infy nu! :D



This post was edited by Disturbedxx on Apr 6 2016 02:32am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Apr 6 2016 02:34am
Quote (Disturbedxx @ 6 Apr 2016 10:32)
Haha sjukt najs jU! Jag började precis tappa tålamodet på LK, har tidigare inte hittat bättre än Vex där..

http://i.imgur.com/7sBIDo1.jpg


:D Det går så segt att springa till och döda saker så LK passar mig perfekt :santa:

Det allra drygaste är att springa till Summoner för att farma keys när det är massa phys immunes som blockar vägen..
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 6 2016 02:43am
Quote (SCXiao @ 6 Apr 2016 08:34)
:D Det går så segt att springa till och döda saker så LK passar mig perfekt :santa:

Det allra drygaste är att springa till Summoner för att farma keys när det är massa phys immunes som blockar vägen..


Fan va snygga "färger" du har i d2, mina s/s blir svindåliga.. Jag kör med svens wrapper jag med..

Nvm hade Contrast på minsta :D Fixade det med att maxa ^_^

Ett tips till dig som gör många LK runs.

Jag gjorde ett macro via Razer's egna program så att när jag klickar på Mouse5 så gör den "Enter, H" så när jag klickat på Single Player så klickar jag Mouse5 och då kommer jag inte blixtsnabbt i hell game med min sorc :)

This post was edited by Disturbedxx on Apr 6 2016 02:53am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 6 2016 09:38am
:rofl:

Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 6 2016 01:14pm
Avslutar dagen med detta :D Jah Ber Lo på en o samma dag lel





This post was edited by Disturbedxx on Apr 6 2016 01:15pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Apr 6 2016 03:09pm
Kör ni bnet?
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 6 2016 03:11pm
Quote (umade @ 6 Apr 2016 21:09)
Kör ni bnet?


Njet, Single player!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1313314315316317404Next
Add Reply New Topic New Poll