d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1313314315316317521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 13 2012 12:22pm
Quote (eviilution @ 13 May 2012 20:00)
Elda kött med nå jävla potatis !

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/179710_10150813945867012_705842011_10100869_585419980_n.jpg

inte viste jag att potatis var bra att grilla med, är det lättantändligt?
Quote (Fil @ 13 May 2012 19:06)
Du, min herre, är nog dummast av oss alla.


men :( why? och vem är PT?!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 12:35pm
Quote (SpAz. @ 13 May 2012 20:22)
inte viste jag att potatis var bra att grilla med, är det lättantändligt?

men :( why? och vem är PT?!


Paul Tardborg
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 14 2012 10:01am
Quote (Fil @ 13 May 2012 18:35)
Paul Tardborg



:)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 10:17am
Quote (kung_kanta @ 14 May 2012 18:01)
:)


wetfec

någon har reportat mig :O
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
May 14 2012 10:23am
Quote (eviilution @ May 13 2012 06:00pm)
Elda kött med nå jävla potatis !

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/179710_10150813945867012_705842011_10100869_585419980_n.jpg


sitZ-skor
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 14 2012 10:38am
Quote (Fil @ 14 May 2012 16:17)
wetfec

någon har reportat mig :O




inte jag iaf..det är väl cp-spaz som vart ledsen i ögat för du kalla han dum..mast...^^ skönt att det inte är förtal iaf då det är sant....
jag har bara reportat en person boer_vince även känd som P0w3r_TR4DING senare skede tror jag han öppna nytt acc SilendSlayer han fick vi locked för andra gången:) (inte SilendSlayer)

This post was edited by kung_kanta on May 14 2012 10:39am
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 10:41am
Quote (kung_kanta @ 14 May 2012 18:38)
inte jag iaf..det är väl cp-spaz som vart ledsen i ögat för du kalla han dum..mast...^^ skönt att det inte är förtal iaf då det är sant....
jag har bara reportat en person boer_vince även känd som P0w3r_TR4DING senare skede tror jag han öppna nytt acc SilendSlayer han fick vi locked för andra gången:) (inte SilendSlayer)


Nej, spaz gillar mig och jag gillar spaz, han skulle aldrig reporta mig!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 14 2012 10:42am
Quote (Fil @ 14 May 2012 16:41)
Nej, spaz gillar mig och jag gillar spaz, han skulle aldrig reporta mig!




ok...nån annan som är gnällig då...fick du pm från nån viktigt moderator?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 14 2012 10:43am
Quote (kung_kanta @ 14 May 2012 18:42)
ok...nån annan som är gnällig då...fick du pm från nån viktigt moderator?


Nej, jag provade trycka report post på min förra post, och då stod där "invalid post or post already reported"
Det är så man ser om man blivit reportet!

Riskerar fett mycket warn för att kalla honom tard misstänker jag. ^^
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 14 2012 11:01am
Quote (Fil @ 14 May 2012 18:43)
Nej, jag provade trycka report post på min förra post, och då stod där "invalid post or post already reported"
Det är så man ser om man blivit reportet!

Riskerar fett mycket warn för att kalla honom tard misstänker jag. ^^


skyll på typo? xD
Go Back To Svenska Topic List
Prev1313314315316317521Next
Add Reply New Topic New Poll