d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1312313314315316404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 4 2016 10:49pm
Kewlt svärd ^^ Lär göra rarebab :D

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 4 2016 11:18pm
Quote (Disturbedxx @ 5 Apr 2016 16:49)
Kewlt svärd ^^ Lär göra rarebab :D

http://i.imgur.com/ofrbwkN.jpg


Hade den haft 270+ ed hade den varit jäääävligt fet
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 4 2016 11:49pm
Quote (ChingeR @ 5 Apr 2016 05:18)
Hade den haft 270+ ed hade den varit jäääävligt fet


Är det ens viable i p8 ifall jag uppar? :P

Hitta Sur btw! :D En sur från Enigma nu!!
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 4 2016 11:52pm
Quote (Disturbedxx @ 5 Apr 2016 17:49)
Är det ens viable i p8 ifall jag uppar? :P

Hitta Sur btw! :D En sur från Enigma nu!!


Tveksamt... En oath äter den
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 5 2016 02:29am
Quote (ChingeR @ 5 Apr 2016 05:52)
Tveksamt... En oath äter den


Ah ok! Tänkte jag skulle testa köra en "Rare only" barb för skojs skull! Har samlat på mig lite schyssta rares till en sådan.
Har för övrigt Mfat sedan kl 06:00 imorse. Hell p8 Cows, Tower, Pits, Andy, Anc tunnels, Summoner, Lk, Travi, Meph, River of flame, Diablo, Eld/Shenk, Halls of Angiush, Nila, WSK2/3, Baal.
Det ända jag hittat är Shadowdancers 2/25 och en Sur. Saknar fortfarande Shako, Arach, Lo, Ohm, Mal, Maras/Tal amu osv.. Börjar bli riktigt uttråkad!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 5 2016 03:10am
Precis när jag gett upp hoppet :rofl:

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 5 2016 04:39am
Quote (Disturbedxx @ 5 Apr 2016 20:29)
Ah ok! Tänkte jag skulle testa köra en "Rare only" barb för skojs skull! Har samlat på mig lite schyssta rares till en sådan.
Har för övrigt Mfat sedan kl 06:00 imorse. Hell p8 Cows, Tower, Pits, Andy, Anc tunnels, Summoner, Lk, Travi, Meph, River of flame, Diablo, Eld/Shenk, Halls of Angiush, Nila, WSK2/3, Baal.
Det ända jag hittat är Shadowdancers 2/25 och en Sur. Saknar fortfarande Shako, Arach, Lo, Ohm, Mal, Maras/Tal amu osv.. Börjar bli riktigt uttråkad!


Shadowdancer 2/25 är ju ganska bra drop ? :p
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 5 2016 05:10am
Quote (ChingeR @ 5 Apr 2016 10:39)
Shadowdancer 2/25 är ju ganska bra drop ? :p


Slår inte detta dock! !!!!! :D:D:D:D
Dags för enigma!!







Stats efter respecc och lite swaps i equ för 105 fcr etc.

http://imgur.com/2fqTxkV

This post was edited by Disturbedxx on Apr 5 2016 05:21am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 5 2016 05:24am
Quote (Disturbedxx @ 5 Apr 2016 23:10)
Slår inte detta dock! !!!!! :D:D:D:D
Dags för enigma!!


http://i.imgur.com/oeN5fHA.jpg
http://i.imgur.com/nqqNAmd.jpg

http://i.imgur.com/QwHcVG0.jpg

Stats efter respecc och lite swaps i equ för 105 fcr etc.

http://imgur.com/2fqTxkV


Gzgzgz :D
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 5 2016 06:15am
Quote (ChingeR @ 5 Apr 2016 11:24)
Gzgzgz :D


Ty!! <3

Funderar på vilken char jag skall göra först nu när jag har Enigma. Java är ju stark som attan. Har dock inte hittat Titan än..
Är dock lite sugen på att göra en Hammerdin :rolleyes: Kan smälla ihop en Hoto om jag vill. Men då kommer jag sakna Ist till Cta ifall Ohm skulle droppa :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1312313314315316404Next
Add Reply New Topic New Poll