d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1312313314315316521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
May 12 2012 04:42am
Quote (Fil @ 4 May 2012 19:22)
Vet en sådan här i stan, som blev rätt snygg när han blev tjej. Jag kommer inte på något vettigt svar. Men för säkerhets skull så är det lika bra att låta bli.


u like dudes?

du borde ta chansen att prova nåt nytt :P


This post was edited by Intenso8 on May 12 2012 04:44am
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
May 12 2012 10:21am
Quote (Alphabetz @ May 12 2012 10:25am)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531335_3941658984031_1356651981_3634748_1923581020_n.jpg



picknick dags B)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2012 09:37am
Quote (Alphabetz @ May 12 2012 12:25pm)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531335_3941658984031_1356651981_3634748_1923581020_n.jpg


Alltid brillorna på ;)
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 13 2012 09:42am
Quote (ankiie @ 12 May 2012 18:21)
picknick dags  B)


Quote (Spetch @ 13 May 2012 17:37)
Alltid brillorna på ;)


Solen schtekte och jag kände att det var dags att showa off mina asian-skills med pinnarna!
Och yes, brillor = status B)
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 13 2012 09:44am


Jag och b-ror!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 13 2012 09:59am
Quote (Alphabetz @ May 13 2012 05:44pm)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/579719_10150942973224595_575504594_11659905_180878638_n.jpg

Jag och b-ror!


Vad vare ja sa ? :D

Alltid brillorna ;)
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 13 2012 10:08am
Quote (kung_kanta @ 8 May 2012 18:34)
Jo nu är det ju så här att alla pappskallar som sitter här o nöter av sina liv är ju så satans duktiga på allt och har stora avhandlingar och är vetenskapsmän/kvinnor och en del raketforskare^^

Ingen som sitter här är väl speciellt smart för utom PT som lurat in oss i detta träsk av vetenskapsmän/kvinnor!


wat
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 13 2012 11:06am
Quote (SpAz. @ 13 May 2012 18:08)
wat


Du, min herre, är nog dummast av oss alla.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
May 13 2012 11:11am
Quote (Spetch @ 13 May 2012 17:59)
Vad vare ja sa ? :D

Alltid brillorna ;)


Men det var ju soligt!!!

Plus att om jag inte skulle ha brillor så skulle nog babesen bli lite väl efterhängsna, så fina ögon som jag har :rolleyes:
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 13 2012 12:00pm
Elda kött med nå jävla potatis !

Go Back To Svenska Topic List
Prev1312313314315316521Next
Add Reply New Topic New Poll