☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev
1
312
313
314
315
316
521
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 154821
Replies: 5200
Track Topic
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#3131
May 12 2012 04:42am
Quote (Fil @ 4 May 2012 19:22)
Vet en sådan här i stan,
som blev rätt snygg när han blev tjej. Jag kommer inte på något vettigt svar. Men för säkerhets skull så är det lika bra att låta bli.
u like dudes?
du borde ta chansen att prova nåt nytt
This post was edited by Intenso8 on May 12 2012 04:44am
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#3132
May 12 2012 10:21am
Quote (Alphabetz @ May 12 2012 10:25am)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531335_3941658984031_1356651981_3634748_1923581020_n.jpg
picknick dags
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#3133
May 13 2012 09:37am
Quote (Alphabetz @ May 12 2012 12:25pm)
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531335_3941658984031_1356651981_3634748_1923581020_n.jpg
Alltid brillorna på
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#3134
May 13 2012 09:42am
Quote (ankiie @ 12 May 2012 18:21)
picknick dags
Quote (Spetch @ 13 May 2012 17:37)
Alltid brillorna på
Solen schtekte och jag kände att det var dags att showa off mina asian-skills med pinnarna!
Och yes, brillor = status
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#3135
May 13 2012 09:44am
Jag och b-ror!
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#3136
May 13 2012 09:59am
Quote (Alphabetz @ May 13 2012 05:44pm)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/579719_10150942973224595_575504594_11659905_180878638_n.jpg
Jag och b-ror!
Vad vare ja sa ?
Alltid brillorna
SpAz.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold
:
457,914.30
#3137
May 13 2012 10:08am
Quote (kung_kanta @ 8 May 2012 18:34)
Jo nu är det ju så här att alla pappskallar som sitter här o nöter av sina liv är ju så satans duktiga på allt och har stora avhandlingar och är vetenskapsmän/kvinnor och en del raketforskare^^
Ingen som sitter här är väl speciellt smart för utom PT som lurat in oss i detta träsk av vetenskapsmän/kvinnor!
wat
Fil
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold
:
7,821.00
#3138
May 13 2012 11:06am
Quote (SpAz. @ 13 May 2012 18:08)
wat
Du, min herre, är nog dummast av oss alla.
Alphabetz
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold
:
15.00
#3139
May 13 2012 11:11am
Quote (Spetch @ 13 May 2012 17:59)
Vad vare ja sa ?
Alltid brillorna
Men det var ju soligt!!!
Plus att om jag inte skulle ha brillor så skulle nog babesen bli lite väl efterhängsna, så fina ögon som jag har
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#3140
May 13 2012 12:00pm
Elda kött med nå jävla potatis !
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
312
313
314
315
316
521
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact