Quote (dej @ Dec 13 2012 12:53am)
vad jag har för nytta av mitt projekt? senildemens är en av de vanligaste folksjukdomarna och det är allmänbildning som alltid är relevant. Vad för nytta? Jadu, jag kan delta i vuxna diskussioner angående den frågan? Jag har större förstående för hur hjärnan fungerar och hur man kan bemöta folk som lider av senildemens etc
Ni har inte de riktiga artikelnumrena, känns ju seriöst. gg
vad lekdelen är? lekdelen är när man ska springa runt och sälja halvtaskiga saker och tror att alla är intresserade av det
Ja det måste ju vara trevliga diskussioner, tar du den vuxna diskussionen över en vuxen parmiddag med dina vuxna kompisar?
Är ju alltid trevligt att diskutera om hjärnan, ellerhur?
Allvarligt talat, nu får du väl ta och ge dig, du vet ingenting varken om mig eller mitt företag, och du sitter och klankar ner på oss?
Om vi tjänar så pass mycket pengar att vi måste börja skatta så har vi gjort nytta i samhället, samtidigt som vi har tillfört folk produkter som dom behöver. Vilken nytta gjorde ditt PA?
Vi är unga entreprenörer, vi ser möjligheterna och vi försöker så mycket det bara går, vi sitter inte framför en dator och skriver om hjärnor, vi är mer sugna på livet än så
Har inte stött på en enda person som har tyckt dåligt om oss, dom tycker att det är kul att vi engagerar oss och gör någon nytta, och framförallt dom företag vi har varit i kontakt med som ger oss ett enormt stöd för att vi ska kunna bli så framgångsrika som möjligt
Vi prackar inte på folk någonting, vi stod i skolan och folk kom fram till oss och pratade, då kunde vi presentera våra produkter genom ett produktblad som vi hade gjort färdigt, fanns intresse så fick dom kolla på produkten och testa, var dom sugna så fick dom köpa
Vad tror du om folk egentligen? Enormt trångsynt
Hur är vi värre än stora etablerade företag som ställer ut sina försäljare i stora Centrum för att få tag på folk och lura i dom att dom bara måste ha den produkten dom säljer?
Går du fram och ger dom en sur min då eller?
Quote (dej @ Dec 13 2012 12:53am)
nu ska jag sova, ni kan fortsätta att lattja med er UF och tycka att ni är king, det stör mig inte ett dugg att ni tycker att det är roligt, men att dissa mig för attj ag sa jag tjänade 4000 på d3 var omoget och visar verkligen att ni är 95or eller vad man är i trean l0l
Jag har aldrig sagt att vi är "king", vi har bara fått extremt bra respons, vilket man oftast brukar ta som en god sak, eller vad säger du?
Dissade jag dig? Du gav mig ett drygt svar, och du fick ett drygt svar tillbaka, men du är ju äldre så du vet ju säkert bäst om allting?
Jag tycker bara att det är ett slöseri att sitta framför skärmen dygnet runt, jag har växt ifrån det på senare tiden, men om du tycker att det är kul att lägga ner din fritid på det så är det ju din ensak
This post was edited by PhearCIII on Dec 12 2012 06:03pm