Quote (Mikob @ Dec 13 2012 12:38am)
Du har ju dock helt fel.
Jag har hittills lärt mig en hel del.
Ditt arbete var en seriös rapport, så vårt företagsdrivande är inte seriöst?
Kontakter, hur det går till med beställningar från utlandet, bokföring etc.
Jag lär mig Visma, vilket används som bokföringsprogram på de flesta företag. Räknas inte det?
Jag har aldrig stött på ett UF-arbete som varit seriöst. Det är ett rollspel på 100p där folk stödköper för att de tycker synd om eleverna
sen skryter de på nätet
om du haft de 100 timmarna och lärt dig det där utan lekdelen hade kursen varit 50p max
Quote (PhearCIII @ Dec 13 2012 12:40am)
Så du menar att elever som lever på studiebidrag köper t.ex. hörlurar för att dom tycker synd om mig?
Vi har användbara produkter som passar in i vardagslivet, inte små skitsaker som man lägger på hyllan, vem som helst laddar väl sin telefon?
Tycker att du har lite fördomar, vad gick du själv för program?
Jag går Elprogrammet med inriktning Nätverksteknik, hur många kurser tror du jag har om företagande?
Vi klarar oss bra, 4 killar från Nätverk och en från Handel som sköter ekonomi, det är hur du är som person och inte vad du pluggar..
Sen har jag inte sagt att företaget i sig spelar någon roll, utan det du lär dig
Vi har fått sponsring, gratis reklamplatser m.m, allt för att vi har tagit kontakt med folk/företag och visat framfötterna, vad var din seriösa rapport om? Hur man på bästa sätt framstår som en surpotta? Isåfall fick du nog MVG iaf
Jag gick SAM och jag har absolut fördomar. Jag var i kontakt med många som körde UF och det var aldrig något vettigt.
Var ni billigare än de billigaste på prisjakt? Kan ni garantera garanti utöver fabriksgarantin?
Jag skrev mitt arbete om senildemens...
This post was edited by dej on Dec 12 2012 05:42pm