d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1310311312313314404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Mar 29 2016 03:23am
Level 13, andy död, har hittat noll runor (trots några Countess runs, runor finns väl i 1.08 lod?) och två rares bara

e; Nu hittade jag en Nef rune så jo, de kan droppa ^_^

e#2; någon minut senare hittade jag en till, act 2 confirmed runerain

This post was edited by SCXiao on Mar 29 2016 03:38am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 29 2016 04:37am
Någon som har någon bra erfarenhet med Hamachi? Vill kunna lira med polaren på våra singleplayerkaraktärer, får det inte riktigt att funka dock :/
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Mar 29 2016 12:00pm
Quote (ORVAR @ 29 Mar 2016 10:37)
Någon som har någon bra erfarenhet med Hamachi? Vill kunna lira med polaren på våra singleplayerkaraktärer, får det inte riktigt att funka dock :/


Vet inte om det är tillåtet att diskutera detta här men jag har kört med Gameranger när jag lirat SP med flera. Hamachi är lite oldschool men jag har för mig att man bara skapar en grupp som folk ansluter till (har för mig att det blir ditt IP som är adressen om du skapar gruppen). Kolla även att de ansluter till rätt port.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Mar 29 2016 12:01pm
Quote (SCXiao @ 29 Mar 2016 09:23)
Level 13, andy död, har hittat noll runor (trots några Countess runs, runor finns väl i 1.08 lod?) och två rares bara

e; Nu hittade jag en Nef rune så jo, de kan droppa ^_^

e#2; någon minut senare hittade jag en till, act 2 confirmed runerain


Inb4 Orb Nova sorc? :D

btw, pots kan inhandlas i nm och hell om jag inte mins fel.

This post was edited by Disturbedxx on Mar 29 2016 12:01pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Mar 29 2016 12:06pm
Quote (Disturbedxx @ 29 Mar 2016 20:01)
Inb4 Orb Nova sorc? :D


Nova/Meteor :P
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,078.17
Mar 29 2016 12:49pm
Ding 30

Har dödat Baal i normal, gjort ett cowrun, ett extra diarun och flera pindle / travi / meph

Har hittat ETT unique och kanske fem set items

Har upptäckt att runewords fungerar inte (nej jag försökte inte göra 1.10 / ladder runewords. Ja jag har provat olika)


Nu lägger jag av för kvällen :lol:
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Mar 30 2016 01:23pm
Någon som har lite koll på vad man bör köra för mod för att få ladder runewords & kanske lite större chest? Also, vart lägger man in filen då tro? :o
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Mar 30 2016 03:06pm
Quote (ORVAR @ 30 Mar 2016 19:23)
Någon som har lite koll på vad man bör köra för mod för att få ladder runewords & kanske lite större chest? Also, vart lägger man in filen då tro? :o


Googla Plugy 10.00 finns. Tanka installationsfilen så löser den allt sj.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 30 2016 03:57pm
^ funkar inte till 1.14
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Mar 30 2016 04:08pm
Quote (Giraff @ 30 Mar 2016 21:57)
^ funkar inte till 1.14


Nej just det!

Tanka Patch 1.13c LOD. Den fungerar best imo! :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1310311312313314404Next
Add Reply New Topic New Poll