☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
309
310
311
312
313
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96343
Replies: 4038
Track Topic
Yllegarnet
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold
:
26,189.00
#3101
Mar 27 2016 07:19am
Quote (umade @ 27 Mar 2016 11:41)
När erre?
http://i.imgur.com/dMUZvsE.jpg
Hahaha guld!
c00kie_m0nster
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold
:
1,145.00
#3102
Mar 27 2016 11:06am
Quote (SCXiao @ 27 Mar 2016 14:35)
Vem är Zebbe?
Kebabsvarvaren!
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,207.92
#3103
Mar 28 2016 03:32am
Quote (c00kie_m0nster @ 27 Mar 2016 19:06)
Kebabsvarvaren!
Jaha jag trodde det var Zeb, jävla fakenicker
ezi
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,207.92
#3104
Mar 28 2016 04:24am
Cursed + Extra stronk + Fire enhanced. 75 res och full hp hjälpte inte mycket där
Nåväl
Disturbedxx
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold
:
230.05
#3105
Mar 28 2016 10:17am
Quote (SCXiao @ 28 Mar 2016 10:24)
https://i.gyazo.com/126e6faa8f4ebe3668cebfd4e606fa19.png
-_- Cursed + Extra stronk + Fire enhanced. 75 res och full hp hjälpte inte mycket där
Nåväl
https://i.gyazo.com/ace9520695dfba4493e02fc33839b2c9.png
Rip in peace
BTW, fire enchanted är buggad i nm. Så care as fuck när du pwnar dem.
This post was edited by Disturbedxx on Mar 28 2016 10:18am
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,207.92
#3106
Mar 28 2016 11:33am
Quote (Disturbedxx @ 28 Mar 2016 18:17)
Rip in peace :(
BTW, fire enchanted är buggad i nm. Så care as fuck när du pwnar dem.
Jag märkte det
Act 1 klart, fy fan så segt det är att progressa med en lowlevel bonemancer
Giraff
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold
:
7,480.00
#3107
Mar 28 2016 04:54pm
Ooops
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,207.92
#3108
Mar 29 2016 01:52am
Quote (Giraff @ 29 Mar 2016 00:54)
http://i.imgur.com/X8oJbeP.jpg
http://i.imgur.com/Tasi4r3.jpg
Ooops
Rip
Jag började på ett nytt projekt igår vid sidan av HC necron, finn ett fel
enterman
Member
Posts: 16,815
Joined: Jun 4 2006
Gold
:
4,422.00
#3109
Mar 29 2016 02:52am
version 1.08!
SCXiao
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,207.92
#3110
Mar 29 2016 03:02am
Quote (enterman @ 29 Mar 2016 10:52)
version 1.08!
Yus! Ovant med inga respecs, inga psynergies så man får tänka på hur man skillar, inga mana pots hos Akara osv
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
309
310
311
312
313
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact