d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1309310311312313521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2012 11:33am
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 4 2012 11:34am
Quote (snoramej @ 4 May 2012 17:33)
http://files.sharenator.com/lozGr_GIF_Collection_of_someone_eating_popcorn-s360x240-181194-580.gif


ÄH FAN DU ÄR JU UBER BÖG FÖLR DU VILL ATT DIN BROR SKA KOMMA I DIG VAFAN! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 4 2012 11:35am
Quote (eviilution @ 4 May 2012 17:30)
Vad jag vet Taffsade inte min pappa på mig som liten.

Det handlar inte om att folk är arga, det handlar om att du är pinsam och nu när du insett att alla här tycker det så säger du att du trollar vilket blir ännu mer pinsamt.




ähh..nu får du sluta grina din fjolla jag tycker som jag tycker o står för det,sen lite jävlelskap får man stå ut med ävem jag---så forsätt o tyck att du är viktigt...har fått pm om att jag ska fortsätta retas med dej:) för några tycker det är kull...afk...ska käka kommer snart tebaxs!
Member
Posts: 5,732
Joined: Mar 22 2004
Gold: 41.00
Warn: 10%
May 4 2012 11:36am
Quote (snoramej @ 4 May 2012 17:33)
http://files.sharenator.com/lozGr_GIF_Collection_of_someone_eating_popcorn-s360x240-181194-580.gif




LOL nu hoppar han på dej med:))))))
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
May 4 2012 11:38am
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 17:35)
ähh..nu får du sluta grina din fjolla jag tycker som jag tycker o står för det,sen lite jävlelskap får man stå ut med ävem jag---så forsätt o tyck att du är viktigt...har fått pm om att jag ska fortsätta retas med dej:) för några tycker det är kull...afk...ska käka kommer snart tebaxs!


Så nu trollar du inte längre? Bestäm dig? Vet inte om jag är särskilt fjollig, är väl som folk är mest idag. Kan nästan gissa på vem som har pmat dig lägger inte särskilt mycket vikt i det.

Ska förövrigt dra jag också nu, men tittar säkerligen in igen ska du se.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 04:01pm
Quote (snoramej @ 4 May 2012 19:17)
HAHAHAHHAHAHAHAHA

LOL 10/10! HAHHAHAH

Stämmer ju perfekt xD


haha denna slutar aldrig gå runt här inne!
så skönt citat av lillebrorsan
Quote (Yllegarnet @ 1 May 2012 19:51)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/562778_10150713092519249_746769248_9340989_365918995_n.jpg

omg inga fyrtio slak där inte!!! snorrarna går att gömma bakom en påse jordnötter?! patethykkk!
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 18:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)


har du skrivit någon akademisk avhandling? du har ordets gåva, skulle gärna läsa någon forskningsrapport av dig!!!

This post was edited by SpAz. on May 4 2012 04:07pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2012 04:06pm
Quote (SpAz. @ 4 May 2012 23:01)

omg inga fyrtio slak där inte!!! snorrarna går att gömma bakom en påse jordnötter?! patethykkk!


Skärp dig nu broder, aldrig hört talas om teleskopkuk? ;)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
May 4 2012 04:20pm
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 18:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!

sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!


EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)


wat.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 4 2012 04:21pm
Quote (snoramej @ 5 May 2012 00:06)
Skärp dig nu broder, aldrig hört talas om teleskopkuk? ;)

Hmmm det är sant.
Yllegarnat tror det är dags att bevisa din manlighet... släng upp en bild där du ruskat uppen', och glöm för i helvete inte linjalen!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 4 2012 04:22pm
Quote (SpAz. @ 4 May 2012 23:21)
Hmmm det är sant.
Yllegarnat tror det är dags att bevisa din manlighet... släng upp en bild där du ruskat uppen', och glöm för i helvete inte linjalen!


Där har vi det!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1309310311312313521Next
Add Reply New Topic New Poll