Quote (snoramej @ 4 May 2012 19:17)
HAHAHAHHAHAHAHAHA
LOL 10/10! HAHHAHAH
Stämmer ju perfekt xD
haha denna slutar aldrig gå runt här inne!
så skönt citat av lillebrorsan
Quote (Yllegarnet @ 1 May 2012 19:51)
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/562778_10150713092519249_746769248_9340989_365918995_n.jpg
omg inga fyrtio slak där inte!!! snorrarna går att gömma bakom en påse jordnötter?! patethykkk!
Quote (kung_kanta @ 4 May 2012 18:49)
vrf inte?
vrf all denna gaykultur?
det är INTE normalt att vara homo..det är fel,det är skadat!
men visst håll er på er kant o låt oss andra va ifred....det finns bara 2 kön man och kvinna inom männskilga rasen..HAN HON ..men nån jävla faggot dåre tycker vi ska ha en 3:e ras HEN..va fan är det..inom djur världen finns det hemmafroditer=tvåkönat sen har vi androgyner=okönnat..men det gäller djur!
sen om du är gay är ditt problem/sjukdom eller bara nyfiken att prova ..kör på för fan!!!
EDIT/ Berhemuli nu får du va elak oxå;)
har du skrivit någon akademisk avhandling? du har ordets gåva, skulle gärna läsa någon forskningsrapport av dig!!!
This post was edited by SpAz. on May 4 2012 04:07pm