Quote (Nickeee @ 31 Jul 2014 16:25)
det är fan olika varje gång, ibland åker man på hård kuk av jävla ak2or men vinner typ 16-3 mot LEM's
jävla karusell alltså
Bra/Dåliga dagar.
Jag ligger på DMG på båda mina konton, ibland spelar jag grymt och borde höra hemma på lem+
men på senare tid har jag spelat sämre än silverfiskar tamigfan....
Detta jävla ladderslasher gör så att jag tappar allt mitt aim... xD