d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev13031323334159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 31 2014 07:33am
Quote (Kerzhakov @ 31 Jul 2014 14:56)
Men hur fan kan man få ett lag som är sämre än dom som jag hade i min första non rank match på leg eagle  :blink:


finns puckon i alla ranker, folk som blivit boostade etc
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 31 2014 07:43am
Känns ärligt talat som att jag väldigt ofta blir besviken på hur dåligt eagles kan spela iof
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 31 2014 07:46am
Quote (Orvar @ 31 Jul 2014 15:43)
Känns ärligt talat som att jag väldigt ofta blir besviken på hur dåligt eagles kan spela iof


jag ellöör?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 31 2014 07:56am
Quote (ChingeR @ Jul 31 2014 02:46pm)
jag ellöör?


maybe :[

nej du big carry, men känns som att de flesta lirat cs_office för att få sin eagle liksom ^^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 31 2014 08:12am
Quote (Orvar @ 31 Jul 2014 15:56)
maybe :[

nej du big carry, men känns som att de flesta lirat cs_office för att få sin eagle liksom ^^


Man möter ju som sagt alltid lite konstiga grejer :P
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 31 2014 08:14am
Quote (ChingeR @ Jul 31 2014 03:12pm)
Man möter ju som sagt alltid lite konstiga grejer :P


Mjo :P Kan ju inte heller säga att alla DMG är speciellt bra heller egentligen hah

This post was edited by Orvar on Jul 31 2014 08:15am
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 31 2014 08:25am
Quote (Orvar @ 31 Jul 2014 16:14)
Mjo :P Kan ju inte heller säga att alla DMG är speciellt bra heller egentligen hah


det är fan olika varje gång, ibland åker man på hård kuk av jävla ak2or men vinner typ 16-3 mot LEM's
jävla karusell alltså
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jul 31 2014 08:29am
Quote (Nickeee @ 31 Jul 2014 16:25)
det är fan olika varje gång, ibland åker man på hård kuk av jävla  ak2or men vinner typ 16-3 mot LEM's
jävla karusell alltså


Bra/Dåliga dagar.

Jag ligger på DMG på båda mina konton, ibland spelar jag grymt och borde höra hemma på lem+
men på senare tid har jag spelat sämre än silverfiskar tamigfan....

Detta jävla ladderslasher gör så att jag tappar allt mitt aim... xD
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 31 2014 01:42pm
Quote (RistVaLL @ 31 Jul 2014 16:29)
Bra/Dåliga dagar.

Jag ligger på DMG på båda mina konton, ibland spelar jag grymt och borde höra hemma på lem+
men på senare tid har jag spelat sämre än silverfiskar tamigfan....

Detta jävla ladderslasher gör så att jag tappar allt mitt aim... xD


jävla ladderslabber
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jul 31 2014 02:23pm
Vad är det för skit som gör att man kan se andra lagets team chat?

Lira nyss och ena i mitt lag kommentera hur andra lagets topfragger verkade ha trigger och wh då han alltid visste var folk var och inte missa ett enda skott.
Efter ett tag börja snubben skriva och svara allt vi skrev i våran team chat, jag kommentera och fråga hur fan han kan se vad vi skriver i våran team chat, då sluta han skriva..


wtf, börjar tröttna på detta spel, dom här sista dagarna har jag fan haft fuskare i varannan match....

Läst om folk som typ satt på fusk och blivit bannad inom 1-3 dagar, men att folk har 400 timmar + i legendary eagle och tokfuskar så att till och med deras lag tycker synd om oss..
Go Back To Svenska Topic List
Prev13031323334159Next
Closed New Topic New Poll