d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev13031323334156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Sep 23 2011 11:15am
lust o kasta spelet all världens väg
alla game bra placerade pylons så man märker ifall någon försöker bygga i ens bas
så missar jag att det är rök på ett ställe i detta gamet och SJÄLVKLART SKA NEGERFITTAN BYGGA EN NYDUS DÄR OCH ATTACKERA MIG PRECIS NÄR JAG BÖRJAT FLYTTA UT
jag orkar inte
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 23 2011 11:36am
Quote (umade @ Sep 23 2011 07:15pm)
lust o kasta spelet all världens  väg
alla game bra placerade pylons så man märker ifall någon försöker bygga i ens bas
så missar jag att det är rök på ett ställe i detta gamet och SJÄLVKLART SKA NEGERFITTAN BYGGA EN NYDUS DÄR OCH ATTACKERA MIG PRECIS NÄR JAG BÖRJAT FLYTTA UT
jag orkar inte


Det där är en sån grej man alltid gör, bygger pylons bakom röken.

Nu har du koll på det, nu är du lite bättre nu vinner du nästa gång du blir nydusad :)

Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 23 2011 12:34pm
Quote (umade @ Sep 23 2011 06:15pm)
lust o kasta spelet all världens  väg
alla game bra placerade pylons så man märker ifall någon försöker bygga i ens bas
så missar jag att det är rök på ett ställe i detta gamet och SJÄLVKLART SKA NEGERFITTAN BYGGA EN NYDUS DÄR OCH ATTACKERA MIG PRECIS NÄR JAG BÖRJAT FLYTTA UT
jag orkar inte


spela roll
toss op
Förlorade just mot en toss som var på 2 baser, jag var på 4
han körde archons + chargezealots vs min 200/200 armé med roaches
han vann obviously, han hade 1-0-2 upg när jag hade 2-2
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 23 2011 12:35pm
Quote (d0oh @ Sep 23 2011 08:34pm)
spela roll
toss op
Förlorade just mot en toss som var på 2 baser, jag var på 4
han körde archons + chargezealots vs min 200/200 armé med roaches
han vann obviously, han hade 1-0-2 upg när jag hade 2-2


Man kan fan inte maxa på t2 mot toss du måste trejda armies innan han blir för str0nk om du har mkt roach men inga hive units.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 23 2011 12:39pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 23 2011 07:35pm)
Man kan fan inte maxa på t2 mot toss du måste trejda armies innan han blir för str0nk om du har mkt roach men inga hive units.


idc, toss op :(
chargezealots och archons ska inte kunna slå roaches/infestors
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 25 2011 10:15am
Fan, åkte ut ur SM >_>

Vann första matchen 2-0 vs en gold T/Z
Vann andra matchen 2-1 vs en masters Z
Förlorade tredje matchen 2-0 vs en grandmaster Z

Ganska nöjd ändå med tanke på att jag lyckades slå en masters! :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 26 2011 04:10am
Quote (d0oh @ Sep 25 2011 06:15pm)
Fan, åkte ut ur SM >_>

Vann första matchen 2-0 vs en gold T/Z
Vann andra matchen 2-1 vs en masters Z
Förlorade tredje matchen 2-0 vs en grandmaster Z

Ganska nöjd ändå med tanke på att jag lyckades slå en masters! :)


Aa det är fan starkt jobbat :)

Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 26 2011 09:55am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 26 2011 11:10am)
Aa det är fan starkt jobbat :)


Har ansökt om att få vara med i kvalet nästa vecka också så vi får se hur det går då ;)

Lirade idag, förlorade alla matcher pga att mitt internet fuckade ur helt typ 5min in i gamen >_>
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 27 2011 04:29am
lol alla zergs har slutat spela, innan patchen mötte jag typ 6 zergs på 10 games igår mötte jag noll zergs på 5 games :D

trist för zvt är min favoritmu
Member
Posts: 6,281
Joined: May 31 2006
Gold: 815.00
Sep 27 2011 08:19am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 27 2011 11:29am)
lol alla zergs har slutat spela, innan patchen mötte jag typ 6 zergs på 10 games igår mötte jag noll zergs på 5 games :D

trist för zvt är min favoritmu


förståeligt , känns som om du inte är high diamond eller uppåt är man i underläge som Z

funderade själv på att gå tillbaka till toss men nah, diggar zerg :>

Vi får köra några fler 1on1s :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev13031323334156Next
Add Reply New Topic New Poll