Quote (umade @ Sep 23 2011 06:15pm)
lust o kasta spelet all världens väg
alla game bra placerade pylons så man märker ifall någon försöker bygga i ens bas
så missar jag att det är rök på ett ställe i detta gamet och SJÄLVKLART SKA NEGERFITTAN BYGGA EN NYDUS DÄR OCH ATTACKERA MIG PRECIS NÄR JAG BÖRJAT FLYTTA UT
jag orkar inte
spela roll
toss op
Förlorade just mot en toss som var på 2 baser, jag var på 4
han körde archons + chargezealots vs min 200/200 armé med roaches
han vann obviously, han hade 1-0-2 upg när jag hade 2-2