Quote (EmiJ @ Sun, 10 May 2009, 22:43)
Ah, larsens va jävligt nice ;D fan vad jag skrattade åt den första gången.
Men d roligaste med ost är ju inte bilderna d är hans jävla svenska och VARFÖR jag ska ge han fg. "asså vi är båda svenskar du vet" xdddd
japp rofl, om du hade gjort på det viset hade du fått ge fg till många xD