d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1307308309310311404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 24 2016 05:44pm
Gick nästan ett helt inventory med mana pots, men i övrigt inte allt för svår fight iaf!



Quote (SCXiao @ 24 Mar 2016 23:54)
Nagel 24 :thumbsup:




COME AT ME BRO
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Mar 24 2016 05:48pm
Kör ni ladder elle
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 24 2016 07:06pm


\o/

Quote (umade @ 25 Mar 2016 00:48)
Kör ni ladder elle


sp /p8
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Mar 25 2016 03:26am
Quote (Giraff @ 25 Mar 2016 02:06)




\o/
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Mar 25 2016 05:00am



B)
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 25 2016 05:07am
Quote (SCXiao @ 25 Mar 2016 12:00)




B)

Klarade redan inatt, men vågade inte dubbelposta =(
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Mar 25 2016 05:32am
Quote (Giraff @ 25 Mar 2016 12:07)
http://i.imgur.com/t7sRZ4U.jpg

B)

Klarade redan inatt, men vågade inte dubbelposta =(





Om spelet inte var cakewalk innan så äre det nu. Några snabba Eldruns för level 36 och en shoppad lower resist wand, ggwp :thumbsup:
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 25 2016 07:13am
Quote (SCXiao @ 25 Mar 2016 12:32)
https://i.gyazo.com/f01cf391a76ef907cbe9a1c880751f3f.png
Om spelet inte var cakewalk innan så äre det nu. Några snabba Eldruns för level 36 och en shoppad lower resist wand, ggwp :thumbsup:



idd, tur du påminde mig att shoppa en wand D:

Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,229.77
Mar 25 2016 07:58am
Quote (Giraff @ 25 Mar 2016 14:13)
http://i.imgur.com/MNN625C.jpg
idd, tur du påminde mig att shoppa en wand D:

http://i.imgur.com/urKzeQJ.png


gg :thumbsup: Jag ska snart fortsätta nöta igenom a5!
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Mar 25 2016 08:04am
Quote (SCXiao @ 25 Mar 2016 14:58)
gg :thumbsup: Jag ska snart fortsätta nöta igenom a5!


A5 är ju sjukt dryg att springa genom :D

[/IMG]
Ska nöta lite här innan jag springer genom NM.
Med ES får jag typ en halv level/run :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1307308309310311404Next
Add Reply New Topic New Poll