d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1305306307308309404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
Mar 19 2016 04:55am
Quote (Simon @ 19 Mar 2016 09:58)
säljer charname spetch i europe till högstbjudande


Vill du byta mot Umade?
Member
Posts: 1,000
Joined: Jul 23 2010
Gold: 203.22
Mar 22 2016 03:07pm
Är det någon som spela detta spelet längre?
När jag säger spelar menar jag en person som inte botar igenom hela spelet såklart...
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Mar 22 2016 03:09pm
Quote (Simon @ 19 Mar 2016 10:58)
säljer charname spetch i europe till högstbjudande

never forget

Quote (MrNatO @ 22 Mar 2016 23:07)
Är det någon som spela detta spelet längre?
När jag säger spelar menar jag en person som inte botar igenom hela spelet såklart...

jodå, spelar dagligen på euscnl.
trade/pvp
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
Mar 22 2016 03:19pm
Quote (MrNatO @ 22 Mar 2016 22:07)
Är det någon som spela detta spelet längre?
När jag säger spelar menar jag en person som inte botar igenom hela spelet såklart...


Spelar lite på ScL och single player :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 22 2016 03:22pm
Quote (Simon @ Mar 19 2016 09:58am)
säljer charname spetch i europe till högstbjudande


Är inte retired längre, just saying :lol:
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 22 2016 03:26pm
Quote (Spetch @ 22 Mar 2016 22:22)
Är inte retired längre, just saying :lol:


lold!!

Varför tog du upp mod-posten igen då? :P
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Mar 22 2016 03:27pm
Quote (Litttle_Brother @ Mar 22 2016 10:26pm)
lold!!

Varför tog du upp mod-posten igen då? :P


Jobbet gjorde det svårt, men har lugnat sig rätt bra nu.
Och eftersom att jag spenderar 40-50% av mitt liv på ett hotellrum kan det vara skönt att sitta här och pilla lite :)
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,166.82
Mar 22 2016 03:29pm
Quote (Litttle_Brother @ 22 Mar 2016 22:26)
lold!!

Varför tog du upp mod-posten igen då? :P


För att som jag skrev i svenska chatten:


Quote (SCXiao @ 22 Mar 2016 09:05)
Jag börjar spela Diablo och trejda igen, några dagar senare blir Spetch trade mod igen

Jävla stalker :lol:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 22 2016 03:30pm
Quote (Spetch @ 22 Mar 2016 23:22)
Är inte retired längre, just saying :lol:


ska höra med slashasen om han vill ha det :)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Mar 22 2016 03:32pm
Quote (Spetch @ 22 Mar 2016 22:27)
Jobbet gjorde det svårt, men har lugnat sig rätt bra nu.
Och eftersom att jag spenderar 40-50% av mitt liv på ett hotellrum kan det vara skönt att sitta här och pilla lite :)


Sant! :)


Quote (SCXiao @ 22 Mar 2016 22:29)
För att som jag skrev i svenska chatten:


lole.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1305306307308309404Next
Add Reply New Topic New Poll