d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1303304305306307404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,333.17
Mar 12 2016 03:06am
Quote (Simon @ 12 Mar 2016 09:17)
vilka kommer att lira efter reset runt den 24e maj (som spaz. spekulerade i)?
var precis in på battlenet och snodde accname *simon och jag kommer garanterat lira om patchen nu fick bort botarna och fuskare! var in och kollade lite och såg inga bot games, däremot fanns några spambotar kvar men hoppas att de lyckas få bort dom också! isåfall kommer jag med all säkerhet att lira i mån av tid efter reset :)


Är dupes och risplockare borta kommer jag definitivt spela igen :)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 12 2016 03:10am
Quote (SCXiao @ 12 Mar 2016 11:06)
Är dupes och risplockare borta kommer jag definitivt spela igen :)


känns ju för bra för att vara sant men vi får hålla tummarna :) de kommer aldrig lyckas få bort allt men om alla public fusk försvinner så är ju bara det en stor vinst!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 13 2016 04:06pm
aaaaah det rycker i d2 fingrarna :D vad säger ni om att börja på ny kula på bnet och bara lira med varandra? sluten grupp med bara pålitligt folk?
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Mar 13 2016 09:18pm
Quote (Simon @ 13 Mar 2016 23:06)
aaaaah det rycker i d2 fingrarna :D vad säger ni om att börja på ny kula på bnet och bara lira med varandra? sluten grupp med bara pålitligt folk?


Hade lätt varit på, men 250ms är inte atr leka med!
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Mar 14 2016 12:02am
Quote (Simon @ 13 Mar 2016 22:06)
aaaaah det rycker i d2 fingrarna :D vad säger ni om att börja på ny kula på bnet och bara lira med varandra? sluten grupp med bara pålitligt folk?


Varför inte på din server? :santa:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 14 2016 01:47am
Quote (Disturbedxx @ 14 Mar 2016 08:02)
Varför inte på din server? :santa:


är ju ett jävla bök att starta den igen. får se om jag kanske sätter mig med det någon kväll om jag har tid =)
Banned
Posts: 29,627
Joined: Feb 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Mar 14 2016 08:34am
Ja försvinner fusket och alla får samma förutsättningar kommer det bli en jävla massa timmar på d2 B)
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 14 2016 08:57am
Quote (Godis @ 14 Mar 2016 16:34)
Ja försvinner fusket och alla får samma förutsättningar kommer det bli en jävla massa timmar på d2 B)


du kan ju inte lira utan mh
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Mar 14 2016 10:31am
De har redan fixat Bnet servrarna så folk inte kan botta. Dock så finns det ett par äldre versioner som fortfarande fungerar.

Kommer garanterat att komma fler a, b, c patchar. Detta verkar mera ha varit en hotfix.

Jag kommer spela som en dåre om de fixar så folk inte kan fuska :P
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 14 2016 10:32am
Quote (Disturbedxx @ 14 Mar 2016 18:31)
De har redan fixat Bnet servrarna så folk inte kan botta. Dock så finns det ett par äldre versioner som fortfarande fungerar.

Kommer garanterat att komma fler a, b, c patchar. Detta verkar mera ha varit en hotfix.

Jag kommer spela som en dåre om de fixar så folk inte kan fuska :P


jag med. det vore rena rama drömmen :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1303304305306307404Next
Add Reply New Topic New Poll