Quote (Disturbedxx @ 14 Mar 2016 18:31)
De har redan fixat Bnet servrarna så folk inte kan botta. Dock så finns det ett par äldre versioner som fortfarande fungerar.
Kommer garanterat att komma fler a, b, c patchar. Detta verkar mera ha varit en hotfix.
Jag kommer spela som en dåre om de fixar så folk inte kan fuska :P
jag med. det vore rena rama drömmen
