ja precis, inte dum du inte.
eller.
smidd botten, 2.54liter, 16V topp, hx 40turbo, laddtryck 1.7bar (mappad till 2bar), msd cdi spolar, vems sprut, 2skivig koppling. m.m.m.
vad kan det handla om!? kanske 5-600hk. men kan ju inte ljuga så säger 200hk+ :D
finns det en sådan? el måste jag skapa en?
