d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1303304305306307521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Apr 29 2012 09:37am
Quote (Laenda @ Apr 29 2012 03:35pm)
http://i46.tinypic.com/f6lav.jpg

Jag och Rasmus! (Pissboss3 @ jsp)


derp n derpina :lol:
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 29 2012 11:44am
Quote (Deadlyy @ 29 Apr 2012 07:37)
derp n derpina  :lol:


:rofl:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 29 2012 11:56am
Quote (RickardAhl @ 29 Apr 2012 08:12)
ja precis, inte dum du inte. :P

eller.
smidd botten, 2.54liter, 16V topp, hx 40turbo, laddtryck 1.7bar (mappad till 2bar),  msd cdi spolar, vems sprut, 2skivig koppling. m.m.m.
vad kan det handla om!? kanske 5-600hk. men kan ju inte ljuga så säger 200hk+ :D 


finns det en sådan? el måste jag skapa en? :)


har min 850 på 470~hk

med 2.3 liters orginal steg 3 :P gt3076Bba turbo simsons sportsystem + quaife diff

pengarna bara försvinner ;)


This post was edited by Intenso8 on Apr 29 2012 12:02pm
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 29 2012 03:44pm
Quote (Intenso8 @ Apr 29 2012 05:56pm)
har min 850 på 470~hk

med 2.3 liters orginal steg 3 :P gt3076Bba turbo simsons sportsystem + quaife diff

pengarna bara försvinner ;)


jo dem gör ju det. min motor kosta ca 70k att bygga. :( i en sketen gammal volvo 740, hemskt egentligen.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Apr 29 2012 04:00pm
Quote (RickardAhl @ 29 Apr 2012 23:44)
jo dem gör ju det. min motor kosta ca 70k att bygga. :( i en sketen gammal volvo 740, hemskt egentligen.


Grabbar please, ingen fattar ett piss.



I AM ZE KING OF ZE WORLDS
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Apr 30 2012 01:10am
Quote (Alphabetz @ Apr 29 2012 10:00pm)
Grabbar please, ingen fattar ett piss.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/548043_10150848300309595_575504594_11529658_877237590_n.jpg

I AM ZE KING OF ZE WORLDS


true dat½!
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 30 2012 02:36am
Quote (Laenda @ 29 Apr 2012 16:35)
http://i46.tinypic.com/f6lav.jpg

Jag och Rasmus! (Pissboss3 @ jsp)


vilken liten kille han är den där fisboss

har väl knappt hår på kulorna

Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 30 2012 03:31am
Quote (xpd-trader @ 30 Apr 2012 00:36)
vilken liten kille han är den där fisboss

har väl knappt hår på kulorna

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/ProblemOfficer.gif


jelly bro?
Member
Posts: 20,867
Joined: May 5 2005
Gold: 0.00
Apr 30 2012 06:49am
Quote (Pissboss3 @ 30 Apr 2012 11:31)
jelly bro?


avsaknad av pubishår?

HM

NO LOL

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Apr 30 2012 07:25am
Quote (xpd-trader @ 30 Apr 2012 10:36)
vilken liten kille han är den där fisboss

har väl knappt hår på kulorna

http://i1142.photobucket.com/albums/n603/xpd-trader/ProblemOfficer.gif


den dagen då xpd-trader inte flame:ar, den finns inte.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1303304305306307521Next
Add Reply New Topic New Poll