d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1302303304305306404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jan 5 2016 11:08am
Quote (fohza @ 5 Jan 2016 15:19)
Nä det kan kännas hopplöst ibland med 500-1000 döda runs. Sen droppar tre hrs på en timme ibland typ. :D

Jaha, jag har inte gjort några inställningar för dclone men har spawnat honom vid någa tillfällen genom att stå afk nån timme. Dock har jag aldrig lyckats döda honom... Typ två gånger har han spawnat efter 1 min dock. Så är det inte random by default?


Kört runs i 2h.

Gjorde en cowrun och hittade Mal direkt ^^
Jag har fan inte tålamod för Lk...

Trist att inte levla någe heller.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jan 5 2016 11:52am
Känslan av att hitta unik "Spired Helm", iddar och det är en fucking viel of steel -_-
Member
Posts: 17,759
Joined: Sep 29 2005
Gold: 3,948.00
Jan 6 2016 11:01pm
Quote (Disturbedxx @ 5 Jan 2016 18:52)
Känslan av att hitta unik "Spired Helm", iddar och det är en fucking viel of steel -_-


det kan du se beronde på vilken dura den had unid också :P veil of steel 60 dura 40 på nightwing :)
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jan 7 2016 01:21am
Quote (Xako @ 7 Jan 2016 05:01)
det kan du se beronde på vilken dura den had unid också :P veil of steel 60 dura 40 på nightwing :)


Fuck nöja mig med en Lo igår ivf :) I Halls of Pain ;) ebug Fortitude inc!
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Feb 1 2016 08:33am
Rip d2?
Member
Posts: 7,301
Joined: Feb 22 2007
Gold: 3.00
Feb 1 2016 09:37am
Quote (SCXiao @ Feb 1 2016 03:33pm)
Rip d2?


Suget kommer tillbaka. :)
Member
Posts: 9,288
Joined: Mar 25 2012
Gold: 455.00
Feb 10 2016 11:31am
Ngn som needar smite gloves EU nonladder? :)

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=73511363&f=54
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,351.22
Mar 10 2016 02:32am



:santa:
Member
Posts: 22,438
Joined: Mar 4 2005
Gold: 11.01
Mar 10 2016 02:44am
Om någon är sugen att spela hardcore from scratch med mig så hojta. Gjorde en tråd här http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=74097250&f=79
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Mar 12 2016 02:17am
vilka kommer att lira efter reset runt den 24e maj (som spaz. spekulerade i)?
var precis in på battlenet och snodde accname *simon och jag kommer garanterat lira om patchen nu fick bort botarna och fuskare! var in och kollade lite och såg inga bot games, däremot fanns några spambotar kvar men hoppas att de lyckas få bort dom också! isåfall kommer jag med all säkerhet att lira i mån av tid efter reset :)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1302303304305306404Next
Add Reply New Topic New Poll