d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1302303304305306521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Apr 28 2012 05:17pm
Quote (RickardAhl @ 29 Apr 2012 00:42)
men lugn nu. tror du jag kan ha lika roligt med en audi? volvon är perfekt. toktrimmad motor och sedan kan jag köra den fullt ut, ligga på gränsen och sätta den i räcket på mantorp el liknande. ut på blocket hitta en ny kaross för 5k och flytta över drivlinan :D


vad för motor?

740 turbo med steg 2-3 ?

This post was edited by Intenso8 on Apr 28 2012 05:26pm
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Apr 28 2012 06:28pm
officiela volvotråden
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 29 2012 12:12am
Quote (Intenso8 @ Apr 28 2012 11:17pm)
vad för motor?

740 turbo med steg 2-3 ?


ja precis, inte dum du inte. :P

eller.
smidd botten, 2.54liter, 16V topp, hx 40turbo, laddtryck 1.7bar (mappad till 2bar), msd cdi spolar, vems sprut, 2skivig koppling. m.m.m.
vad kan det handla om!? kanske 5-600hk. men kan ju inte ljuga så säger 200hk+ :D

Quote (fotosyntEz @ Apr 29 2012 12:28am)
officiela volvotråden

finns det en sådan? el måste jag skapa en? :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 29 2012 01:14am
Quote (RickardAhl @ 29 Apr 2012 07:12)
ja precis, inte dum du inte. :P

eller.
smidd botten, 2.54liter, 16V topp, hx 40turbo, laddtryck 1.7bar (mappad till 2bar),  msd cdi spolar, vems sprut, 2skivig koppling. m.m.m.
vad kan det handla om!? kanske 5-600hk. men kan ju inte ljuga så säger 200hk+ :D 


finns det en sådan? el måste jag skapa en? :)


finns inte, låter som en soft hobby! :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Apr 29 2012 02:39am
Quote (RickardAhl @ 29 Apr 2012 08:12)
ja precis, inte dum du inte. :P

eller.
smidd botten, 2.54liter, 16V topp, hx 40turbo, laddtryck 1.7bar (mappad till 2bar),  msd cdi spolar, vems sprut, 2skivig koppling. m.m.m.
vad kan det handla om!? kanske 5-600hk. men kan ju inte ljuga så säger 200hk+ :D 


finns det en sådan? el måste jag skapa en? :)


Akta dig för Swify
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Apr 29 2012 03:36am
Quote (PlaaD @ 29 Apr 2012 10:39)
Akta dig för Swify


life is over
Member
Posts: 1,142
Joined: Sep 8 2010
Gold: 0.01
Apr 29 2012 08:35am


Jag och Rasmus! (Pissboss3 @ jsp)
Member
Posts: 27,935
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,431.00
Apr 29 2012 08:36am
Quote (Laenda @ 29 Apr 2012 06:35)
http://i46.tinypic.com/f6lav.jpg

Jag och Rasmus! (Pissboss3 @ jsp)


B)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Apr 29 2012 09:10am


Jag har ont nu. Sista rundan, som går av stapeln på en bana menad för 16-20 pers, där var vi 230 pers. Jag bestämde mig för att plöja genom 2/3 av banan för att få det bästa skyddet på hela banan.
Som sagt... Jag har ont! :P

Lirat hela dagen, askul! :D
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Apr 29 2012 09:14am
Quote (Fil @ 29 Apr 2012 17:10)
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/485304_3520000290922_1599507464_2830532_427843709_n.jpg

Jag har ont nu. Sista rundan, som går av stapeln på en bana menad för 16-20 pers, där var vi 230 pers. Jag bestämde mig för att plöja genom 2/3 av banan för att få det bästa skyddet på hela banan.
Som sagt... Jag har ont! :P

Lirat hela dagen, askul! :D


< jelly.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1302303304305306521Next
Add Reply New Topic New Poll