Quote (SCXiao @ 2 Dec 2015 18:24)
Jag vill ha någonstans att bo, jag vill ha mat och jag vill ha kläder. Jag har ingen större besparing, mina föräldrar kommer inte försörja mig och jag är inte berättigad någon form av bidrag i dagsläget.
Jag har ett jobb jag trivs skitbra med där enda nackdelen är att jag behöver sova över på kvällar och helger. Kan du ge en enda vettig anledning till varför jag skulle säga upp det jobbet? För det är ju vad du antyder att jag borde göra, och att "det är drygt att sova så mycket på jobbet" väger inte upp att inte ha nånstans att sova över huvud taget
Alright, är du nöjd så är du. Lät mer på din första post som negativt att du känner igen det sk vilorummet och små möbleringar i det så väl.
Quote (SCXiao @ 2 Dec 2015 18:38)
Dis :thumbsup:
Och ja Chinger jag kan lova dig att det är stor skillnad på it och äldreomsorgsbranscherna, särskilt då man inte är utbildad inom det :P
Veteranpoolen och advania gick en gång i tiden hand i hand
Quote (Svartermetalisk @ 2 Dec 2015 18:39)
Han har väl så bra jobb han tror att han rimligen kan få med tanke på sina egna och dom lokala förutsättningarna.
Hade han hur enkelt som helst kunnat få ett bättre jobb som ligger närmare hans bostad hade han väl rimligen sökt det för länge sen förutsatt att han inte bokstavligt talat är efterbliven men det tror jag inte att han är.
Oavsett vad jag säger nu kommer jag bli bashad, så låter detta vara end of discussion