d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Posta Bild Av Dig Själv > Ny Tråd.
Prev1301302303304305521Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Apr 28 2012 03:36pm
Quote (RickardAhl @ 28 Apr 2012 23:32)
ok... :) det gör du säkert. min är byggd för att gå på bredden. vad kör du ifrån mig med då? :)


ser faktiskt riktigt roligt ut
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 28 2012 04:19pm
Quote (Mabouse @ Apr 28 2012 09:28pm)
steker dig i ett race, eZ bonde


nu då... vad har du för något? :D
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 28 2012 04:20pm
Quote (RickardAhl @ Apr 28 2012 10:19pm)
nu då... vad har du för något? :D


min gixxer
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 28 2012 04:25pm
Quote (Mabouse @ Apr 28 2012 10:20pm)
min gixxer


vafan lite fusk, en motorcykel?. jag som tänkte du skulle komma upp med någe skitbil som jag kunde ta även fast min är driftbil. :)
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 28 2012 04:27pm
Quote (RickardAhl @ Apr 28 2012 10:25pm)
vafan lite fusk, en motorcykel?. jag som tänkte du skulle komma upp med någe skitbil som jag kunde ta även fast min är driftbil. :)


kostar att ligga på töpp ;)

This post was edited by Mabouse on Apr 28 2012 04:27pm
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 28 2012 04:34pm
Quote (Mabouse @ Apr 28 2012 10:27pm)
kostar att ligga på töpp ;)


haha. ja visst gör det. :) kan ju inte påstå att min gamla sketna volvo är billigare.
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 28 2012 04:37pm
Quote (RickardAhl @ Apr 28 2012 10:34pm)
haha. ja visst gör det. :) kan ju inte påstå att min gamla sketna volvo är billigare.


köp dig en snygg audi istället för dom pengarna :)
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 28 2012 04:42pm
Quote (Mabouse @ Apr 28 2012 10:37pm)
köp dig en snygg audi istället för dom pengarna :)


men lugn nu. tror du jag kan ha lika roligt med en audi? volvon är perfekt. toktrimmad motor och sedan kan jag köra den fullt ut, ligga på gränsen och sätta den i räcket på mantorp el liknande. ut på blocket hitta en ny kaross för 5k och flytta över drivlinan :D
Member
Posts: 36,523
Joined: Jul 24 2008
Gold: 1,506.69
Apr 28 2012 04:44pm
Quote (RickardAhl @ Apr 28 2012 10:42pm)
men lugn nu. tror du jag kan ha lika roligt med en audi? volvon är perfekt. toktrimmad motor och sedan kan jag köra den fullt ut, ligga på gränsen och sätta den i räcket på mantorp el liknande. ut på blocket hitta en ny kaross för 5k och flytta över drivlinan :D


sorry glömde bort att du kör bondstyle ;) well enjoy!
Member
Posts: 2,613
Joined: Jun 29 2006
Gold: 7,218.00
Apr 28 2012 04:45pm
Quote (Mabouse @ Apr 28 2012 10:44pm)
sorry glömde bort att du kör bondstyle ;) well enjoy!


precis :) haha
Go Back To Svenska Topic List
Prev1301302303304305521Next
Add Reply New Topic New Poll