Quote (Mabouse @ Apr 28 2012 10:37pm)
köp dig en snygg audi istället för dom pengarna

men lugn nu. tror du jag kan ha lika roligt med en audi? volvon är perfekt. toktrimmad motor och sedan kan jag köra den fullt ut, ligga på gränsen och sätta den i räcket på mantorp el liknande. ut på blocket hitta en ny kaross för 5k och flytta över drivlinan
