Quote (cphannes @ Jul 27 2014 12:10am)
Isåfall skulle du inte kunna gå upp i rank om du förlorade en match vilket jag har gjort och andra också.
Nope. Precis som i starcraft så funkar raitingen som så att den inte promotar dig så fort du når capen. För om den skulle fungera på det sättet så skulle du deranka direkt efter du förlorar efter en promotion, vilket man inte gör.
Det är ju därför vissa kan ranka upp vid en förlust. För att du redan nått capen