☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev
1
29
30
31
32
33
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 86312
Replies: 5441
Track Topic
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,568.52
Trader:
Trusted
#301
May 20 2012 10:25am
Quote (Kimko @ 20 May 2012 18:23)
okej
klart som fan :S men du lirar nog mer än mig..
Man kunde visst ändå gå in i settings och ändra till windowed än fast servern var nere
så bara starta spelet och kolla
SpAz.
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold
:
457,914.30
#302
May 20 2012 10:35am
Jag blir så ledsen i ögat... ta ner servrarna på en söndag :/
n1ghtm4r3
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold
:
84,568.52
Trader:
Trusted
#303
May 20 2012 10:37am
Quote (SpAz. @ 20 May 2012 18:35)
Jag blir så ledsen i ögat... ta ner servrarna på en söndag :/
De är tur man är ledig i veckan
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#304
May 20 2012 10:37am
Quote (SpAz. @ 20 May 2012 17:35)
Jag blir så ledsen i ögat... ta ner servrarna på en söndag :/
Otroligt besviken... Suttit och väntat hela dagen
Simpan
Member
Posts: 2,285
Joined: Nov 17 2005
Gold
:
0.00
#305
May 20 2012 11:01am
Wiz ftw tbh
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#306
May 20 2012 11:07am
Quote (Kimko @ 20 May 2012 17:21)
Någon som kan hjälpa mig lite!! Hur ändrar man windowscreen på d3?
För på d2 ändrar man de ju med -w i alternativen på ikonen!
du ändrar på options
PhearCIII
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#307
May 20 2012 11:08am
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149008104?page=1
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#308
May 20 2012 12:03pm
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149148103
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#309
May 20 2012 12:07pm
Står att d ska funka här
http://eu.battle.net/d3/en/status
men har ju error 37 nu, och den stannar tydligen :s
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#310
May 20 2012 01:00pm
http://cdn.memegenerator.net/instances/250x250/19078393.jpg
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
29
30
31
32
33
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact