d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev12930313233545Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,568.52
Trader: Trusted
May 20 2012 10:25am
Quote (Kimko @ 20 May 2012 18:23)
okej :)



klart som fan :S men du lirar nog mer än mig..


Man kunde visst ändå gå in i settings och ändra till windowed än fast servern var nere :P
så bara starta spelet och kolla
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
May 20 2012 10:35am
Jag blir så ledsen i ögat... ta ner servrarna på en söndag :/
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,568.52
Trader: Trusted
May 20 2012 10:37am
Quote (SpAz. @ 20 May 2012 18:35)
Jag blir så ledsen i ögat... ta ner servrarna på en söndag :/


De är tur man är ledig i veckan :rolleyes:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
May 20 2012 10:37am
Quote (SpAz. @ 20 May 2012 17:35)
Jag blir så ledsen i ögat... ta ner servrarna på en söndag :/


Otroligt besviken... Suttit och väntat hela dagen -_-
Member
Posts: 2,285
Joined: Nov 17 2005
Gold: 0.00
May 20 2012 11:01am
Wiz ftw tbh
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
May 20 2012 11:07am
Quote (Kimko @ 20 May 2012 17:21)
Någon som kan hjälpa mig lite!! Hur ändrar man windowscreen på d3?
För på d2 ändrar man de ju med -w i alternativen på ikonen!


du ändrar på options
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 20 2012 12:07pm
Står att d ska funka här

http://eu.battle.net/d3/en/status

men har ju error 37 nu, och den stannar tydligen :s
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Go Back To Svenska Topic List
Prev12930313233545Next
Add Reply New Topic New Poll