d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1293031323398Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 18 2012 02:27pm
Quote (umade @ 18 Jan 2012 18:04)
Superflop.
IFK är ju katastrof :D


Jag drev dock :P Tror att gerzic kan va rätt bra där, möjligen alvbåge också.

Quote (Yllegarnet @ 18 Jan 2012 18:08)
jahaaa! :D haha!

nej jag är örebroare! :)


Ah, blandade ihop dig med någon då :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 19 2012 02:16pm
Kan det här bli bättre?
3-0 mot fbk för AIK. :D SAMT dif torskar 5-0
underbar sportkväll!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 19 2012 03:01pm
Skön domare som älskar LHC... 3 utvisningar på ~50sec...
LHC har börjat med damhockey regler tydligen

E: DIF har visserligen det absolut sämsta PP i hela världen.

This post was edited by PlaaD on Jan 19 2012 03:01pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Jan 19 2012 03:07pm
Quote (berhemuli @ Jan 19 2012 09:16pm)
Kan det här bli bättre?
3-0 mot fbk för AIK. :D SAMT dif torskar 5-0
underbar sportkväll!


Riktigt tragiskt.
Tar en utvisning, tar en utvisning i en utvisningen, tar en till utvisning i utvisningarna.
Sen passar vi på att förlora kvällens powerplay med 1-0!
Grymt.

Mysigt med 500armhävningar nästa onsdag -.-'
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 19 2012 03:14pm
Quote (Mikob @ 19 Jan 2012 23:07)
Riktigt tragiskt.
Tar en utvisning, tar en utvisning i en utvisningen, tar en till utvisning i utvisningarna.
Sen passar vi på att förlora kvällens powerplay med 1-0!
Grymt.

Mysigt med 500armhävningar nästa onsdag -.-'


Menart, gillar även att Figren inte åkte efter halvt ha crosscheckat domarn i andra. Jag skratta dock på första utvisningen för Djurgården, Bäckman(LHC) blev fan löjligt tryckt, 92'or don't know but crosschecking :lol:

E: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/linkoping/article14239552.ab

This post was edited by PlaaD on Jan 19 2012 03:14pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 19 2012 03:20pm
Quote (PlaaD @ 19 Jan 2012 23:01)
Skön domare som älskar LHC... 3 utvisningar på ~50sec...
LHC har börjat med damhockey regler tydligen

E: DIF har visserligen det absolut sämsta PP i hela världen.


Jobbigt när domare avgör hur matchen blir.

Vi hade bra domare idag, för en gångs skull. Tog rättvist åt båda hållen (även han inte tog utvisning på när nån kaffebonde tacklade fasth), men var stabilt iaf. Så det ska vara så får spelarna avgöra istället.. Vi har riktigt bra boxplay nu dock! Så gör inget när vi får 2+2 mot oss :P
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 19 2012 05:05pm
Quote (berhemuli @ 19 Jan 2012 23:20)
Jobbigt när domare avgör hur matchen blir.

Vi hade bra domare idag, för en gångs skull. Tog rättvist åt båda hållen (även han inte tog utvisning på när nån kaffebonde tacklade fasth), men var stabilt iaf. Så det ska vara så får spelarna avgöra istället.. Vi har riktigt bra boxplay nu dock! Så gör inget när vi får 2+2 mot oss :P


Nja, de bidrog bara lite. LHC var något bättre i 5v5, men jag förstår inte vad Djurgården gör, visst de har 3-4st borta varav Tjärnqvist och Nilsson vilka är de största playmakersen i laget men man måste kunna spela ändå.

This post was edited by PlaaD on Jan 19 2012 05:06pm
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 21 2012 10:39am
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Fy fan vad vi är usla på handboll!
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jan 21 2012 10:48am
Quote (umade @ 21 Jan 2012 17:39)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Fy fan vad vi är usla på handboll!


Älskar att ingen satsar på skott när det är runt 5-10 sek kvar heller
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jan 22 2012 09:20am
Nu ska jag till mina päron och se United döda Aresenal.

Sehr gut B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1293031323398Next
Add Reply New Topic New Poll