Quote (PlaaD @ 19 Jan 2012 23:01)
Skön domare som älskar LHC... 3 utvisningar på ~50sec...
LHC har börjat med damhockey regler tydligen
E: DIF har visserligen det absolut sämsta PP i hela världen.
Jobbigt när domare avgör hur matchen blir.
Vi hade bra domare idag, för en gångs skull. Tog rättvist åt båda hållen (även han inte tog utvisning på när nån kaffebonde tacklade fasth), men var stabilt iaf. Så det ska vara så får spelarna avgöra istället.. Vi har riktigt bra boxplay nu dock! Så gör inget när vi får 2+2 mot oss
