d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev12930313233156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 21 2011 02:32pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 21 2011 09:30pm)
ok blir bra :)

Jag ska lira squash så jag är nog hemma vid 21 eller nåt sånt skulle jag tro


vi kan dra en

jag är dock sjukt kass HeHe
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 21 2011 03:22pm
Quote (dej @ Sep 21 2011 10:32pm)
vi kan dra en

jag är dock sjukt kass HeHe


Såg detta lite sent kanske men pmade dig info :)

Lol lirade mot en toss nyss, förlorade för att mappen är helt hopplös går inte att anfalla, chokes överallt. FF>

Han bara "lol you lose with terran?" mer flames etc, jag kontrade med map imbalance sen tjafsade vi som fan ett tag sen bad jag han re-hosta tal-darim.

han hade inte en chans B)
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 21 2011 06:19pm
när ska jag och du köra 1v1 :D:D
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 22 2011 12:20am
Quote (ownyaah @ Sep 22 2011 02:19am)
när ska jag och du köra 1v1 :D:D


Typ aldrig? :P

Du är ganska bra mkt bättre.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 22 2011 04:15am
Quote (Svartermetalisk @ Sep 21 2011 10:22pm)
Såg detta lite sent kanske men pmade dig info :)

Lol lirade mot en toss nyss, förlorade för att mappen är helt hopplös går inte att anfalla, chokes överallt. FF>

Han bara "lol you lose with terran?" mer flames etc, jag kontrade med map imbalance sen tjafsade vi som fan ett tag sen bad jag han re-hosta tal-darim.

han hade inte en chans B)


Xel'naga = Terran OP
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 22 2011 08:29am
möter toss
ser att han inte drar FFE
straffar han lite med early speedling pressure

"NOOOOB, YOU SUCK SO MUCH!!! ZERG IS A RASE FOR YIU NO SKILL NOOB YOU SUCK"

nu är jag glad igen
Member
Posts: 759
Joined: Jun 27 2011
Gold: 227.10
Sep 22 2011 09:28am
Quote (d0oh @ Sep 22 2011 04:29pm)
möter toss
ser att han inte drar FFE
straffar han lite med early speedling pressure

"NOOOOB, YOU SUCK SO MUCH!!! ZERG IS A RASE FOR YIU NO SKILL NOOB YOU SUCK"

nu är jag glad igen


Note to self: Bli glad, spela Zerg.Vill inte ha free-win spela: Protoss
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 22 2011 01:32pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 22 2011 07:20am)
Typ aldrig? :P

Du är ganska bra mkt bättre.


någon gång får vi lira :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 22 2011 01:33pm
Quote (ownyaah @ Sep 22 2011 09:32pm)
någon gång får vi lira :P


Jag är top 5 plat atm, när jag är mid Diamond pmar jag dig för game :)

fair?
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 22 2011 01:33pm
Quote (Svartermetalisk @ Sep 22 2011 08:33pm)
Jag är top 5 plat atm, när jag är mid Diamond pmar jag dig för game :)

fair?


fair enough :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev12930313233156Next
Add Reply New Topic New Poll