Quote (dej @ Sep 21 2011 10:32pm)
vi kan dra en
jag är dock sjukt kass HeHe
Såg detta lite sent kanske men pmade dig info

Lol lirade mot en toss nyss, förlorade för att mappen är helt hopplös går inte att anfalla, chokes överallt. FF>
Han bara "lol you lose with terran?" mer flames etc, jag kontrade med map imbalance sen tjafsade vi som fan ett tag sen bad jag han re-hosta tal-darim.
han hade inte en chans
