d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1293031323351Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 10 2009 02:04pm
Quote (SyB_OsT @ Sun, May 10 2009, 08:02pm)
va lite glad :D du har ju den här topicen :)


Moooore , please.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 10 2009 02:05pm
Quote (SyB_OsT @ Sun, 10 May 2009, 21:59)
mm :) men nu har jag då g i alla ämnen :D


åhå, grattis, bra gjort :D

Du är bättre än mig då, det har inte jag ^^
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
May 10 2009 02:05pm
Quote (Marcusd0 @ Sun, May 10 2009, 08:04pm)
Moooore , please.


om du vill ha mer får du väll gö det själv :D
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 10 2009 02:06pm
Quote (Litttle_Brother @ Sun, 10 May 2009, 22:05)
åhå, grattis, bra gjort :D

Du är bättre än mig då, det har inte jag ^^


Fail.

jag har fan typ 5 g.

resten VG och 2 mvg B)
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
May 10 2009 02:08pm
Quote (Nickeee @ Sun, 10 May 2009, 22:06)
Fail.

jag har fan typ 5 g.

resten VG och 2 mvg B)


Käft kvinna du failar ^^ :D

Ofta du har 2 mvg, du vet ju inte ens när du har dina egna prov, LOLZOR!


Quote (Marcusd0 @ Sun, 10 May 2009, 22:08)
PluggiseN


Japp, han e lol, dock pluggar han typ inte, men han är pluggis-stämplad iaf!

This post was edited by Litttle_Brother on May 10 2009 02:09pm
Member
Posts: 205,340
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
May 10 2009 02:08pm
Quote (Nickeee @ Sun, May 10 2009, 08:06pm)
Fail.

jag har fan typ 5 g.

resten VG och 2 mvg B)


PluggiseN
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
May 10 2009 02:10pm
Quote (Marcusd0 @ Sun, 10 May 2009, 22:08)
PluggiseN


:(

Quote (Litttle_Brother @ Sun, 10 May 2009, 22:08)
Käft kvinna du failar ^^ :D

Ofta du har 2 mvg, du vet ju inte ens när du har dina egna prov, LOLZOR!


HK sen 8an, MVG

Trä och Metall Slöj MVG B)

De må vara så att jag inte vet när vi har prov, men jag klarar dom med bravur ändå.

Juste
Member
Posts: 45,342
Joined: Oct 29 2008
Gold: 26,189.00
May 10 2009 02:11pm
[QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:44pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:39pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:32pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:32pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:30pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:30pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:28pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:28pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:25pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:24pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:22pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:21pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:16pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:12pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:10pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:06pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 03:56pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 03:52pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 03:51pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 03:49pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 03:48pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 03:47pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 03:46pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 03:43pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 03:42pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 03:40pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 03:38pm][QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 03:37pm]hur mycket kåstar guilden?[/QUOTE]

4000fg[/QUOTE]

varför åkte min kompis ur guilden? han betalade 75 fg som tog lång tid att fixa, sen duellerade ni inte nåt mycket och nu e han inte meed, och han betalade 75 fg.....[/QUOTE]

Alla åkte ur? jag säljer guilden för ingen i guilden brydde sig om våran 2on2 tour vi gjorde sleep4.gif[/QUOTE]

men SyB-Bam vill ju[/QUOTE]

Varför duela han inte då?
Vi gjorde ett forum för guilden bara för 2n2 tour men ingen duelade sleep4.gif[/QUOTE]

men han vart ju scammad sad.gif .. ska du sluta med d2...d2jsp?[/QUOTE]

Nej, inte än.[/QUOTE]

men du?? om du ska sluta kan jag gärna få lite fg:)[/QUOTE]

Jag ska inte sluta.[/QUOTE]

kan du typ inte ge mig 100fg du har ju så mycket ps.... hur får man stjänor äfter namnet[/QUOTE]

Donera fg lr $ lr köp fg för $
mina stars kosta 11k fg[/QUOTE]

kan inte jag få typ 100fg snälla du vet jag och du har en sak igensam båda är svenskar[/QUOTE]

om du skickar en bild på dig själv när du står på ett ben och har ett papper som d står: Syb_ost @ jsp here give me 100fg now
[/QUOTE]

okej vänta ska skriva lapen först[/QUOTE]

Du vet hur man uploadar pic va ?[/QUOTE]

du det syns inte så bra på lappen om jag tar en bild på hela mig så man ser att jag står på ett ben, men här e lappen jag skrev smile.gif du kan få en bild sen som jag står på ett ben bara annars..

http://img12.imageshack.us/img12/5365/1004081651wr6.jpg
okey jag tar ett nytt, men då ser du inte namnet på lappen så du vet. men du ser mig stå på 1 ben iaf tongue.gif

1 sec bara[/QUOTE]

Gör med en bättre penna då[/QUOTE]

så smile.gif)

http://img12.imageshack.us/img12/4050/1004081700qp2.jpg
Gör med svart penna så jag ser lappen så fåru fg ^^[/QUOTE]

då ska jag ha 200fg:)[/QUOTE]

NEj?
DU får ju göra så jag ser allt sleep4.gif[/QUOTE]

ok 100fg[/QUOTE]

Skynda[/QUOTE]

så, nu går det inte få bättre... fan 100 fg nu för allt detta jobb...

http://img502.imageshack.us/img502/1892/1004081712zj8.jpg[/QUOTE]


[QUOTE=SyB_OsT,Mon, Feb 9 2009, 04:42pm][QUOTE=EmiJ,Mon, Feb 9 2009, 04:42pm]EmiJ has sent you 100.00 Forum Gold. You started with 74.00 Forum Gold, and your new Forum Gold amount is 174.00.
EmiJ commented: lawl ^^

You can view the details of this transaction in your Forum Gold Log here: [URL=http://forums.d2jsp.org/index.php?act=njgold&mid=564217%3C%21--QuoteEnd--%3E%3C/div%3E%3C%21--QuoteEEnd--%3E]http://forums.d2jsp.org/index.php?act=njgold&mid=564217[/QUOTE]

kan jag få 7fg till snälla[/QUOTE]

XDDDDDDDDDD[/QUOTE]

HAHAHA
Member
Posts: 19,847
Joined: Aug 28 2008
Gold: Locked
Warn: 20%
May 10 2009 02:11pm
najs spam :3
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
May 10 2009 02:11pm
Quote (Leimone @ Sun, May 10 2009, 08:11pm)
najs spam :3


titties?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1293031323351Next
Add Reply New Topic New Poll