d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Roliga Historiger > Dra In Era Värsta Historiger
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 30.00
Jun 30 2015 04:12pm
Quote (x17 @ Jun 30 2015 11:03pm)
Som nästan alltid, har du rätt i det du skriver. Håller dock inte med helt och hållet.

Bara för att man satt ner foten åtskilliga gånger betyder inte det att man ska sluta. Hur ska då personen i fråga någonsin lära sig?
Låt oss säga att någon slår en annan person, du säger åt personen att sluta. Likförbannat slår han en annan person igen, ska du då inte säga till bara för att du redan gjort det?

E: Som tidigare nämnt i tråden, dyslexi kan du träna upp till en så pass "bra nivå" att det knappt märks. Om du då själv väljer att ge blanka fan i det, varför ska vi andra behöva bortse från det?

Du har rätt i sak, om folk slutar pusha kanske han aldrig lär sig. Å andra sidan kanske han aldrig lär sig iallafall och bara mår dåligt över folks klagande?

Vart går gränsen, vad är rätt i detta specifika fallet? Jag vet inte, jag har inte facit men det tål att tänkas på.

Member
Gold: 12.00
Jun 30 2015 04:23pm
Det jag stör mig på att när slasen väl vill så kan han stava. Han väljer bara att använda dyslexin ( och adhd i vissa vall ) för att ursäkta att han skriver som en treåring.
Se bara inlägg #16 i denna tråden så ser ni att han kan stava. Inlägget saknar förvisso versaler och en del annan grammatik men det är iallafall läsbart och förståeligt.

När han gör trådar som dessa, där varje ord är felstavat och han inte ens försökt att rätta det, så stör jag mig. Gissar att andra också gör det.

"bellan alla tiders iotiska historiger." vad betyder det ens?..

Komigen slasen. Du kan bättre! Ta inte illa upp för att folk stör sig på att du gör dig dummare än du egentligen är.
Member
Gold: 0.00
Jun 30 2015 09:51pm
Quote (Dreamfuel @ 30 Jun 2015 23:23)
Det jag stör mig på att när slasen väl vill så kan han stava. Han väljer bara att använda dyslexin ( och adhd i vissa vall ) för att ursäkta att han skriver som en treåring.
Se bara inlägg #16 i denna tråden så ser ni att han kan stava. Inlägget saknar förvisso versaler och en del annan grammatik men det är iallafall läsbart och förståeligt.

När han gör trådar som dessa, där varje ord är felstavat och han inte ens försökt att rätta det, så stör jag mig. Gissar att andra också gör det.

"bellan alla tiders iotiska historiger." vad betyder det ens?..

Komigen slasen. Du kan bättre! Ta inte illa upp för att folk stör sig på att du gör dig dummare än du egentligen är.

har inte sovit på 2 dagar. :(
Member
Gold: 1,431.20
Jul 1 2015 06:01am
Quote (Svartermetalisk @ Jun 30 2015 10:12pm)
Du har rätt i sak, om folk slutar pusha kanske han aldrig lär sig. Å andra sidan kanske han aldrig lär sig iallafall och bara mår dåligt över folks klagande?

Vart går gränsen, vad är rätt i detta specifika fallet? Jag vet inte, jag har inte facit men det tål att tänkas på.

Summa summarum: Folk som har dyslexi och tränar den till en så pass bra nivå att det knappt märks, hyllar jag till skyarna och sätter gärna på en pedestal.
Däremot folk som försöker vara roliga genom att skriva överdrivet idiotiskt för att sen skylla på att de har dyslexi, hyser jag ingen som helst respekt för. Det ser jag snarare som en förolämpning gentemot andra som har dyslexi och faktiskt gör allt de kan för att förbättra den.

E: Som sagt, så ser vi alla olika på saker och ting. Däremot är jag lika berättigad min åsikt som någon annan är sin.
Tänk vilken tråkig värld vi skulle leva i om alla tyckte likadant? :)

This post was edited by x17 on Jul 1 2015 06:04am
Member
Gold: 14,002.78
Jul 1 2015 06:17am
Quote (bws1 @ Jun 30 2015 09:40pm)
vad

vad fan lider du av själv då, svartsjuka?. eller kanske du föddes sån

eller kanske du vill vara smart.

eller kanske du . ej har vänner.

eller. du kanske ej förstår .

passa dig jävlig noga om du ej vill göra mig sur

för du verkar vara helt face down kido det är sent gå å lägg dig glöm inte napflaska å välingen ..

Wat

This post was edited by Gaben on Jul 1 2015 06:18am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll