d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Op Teamsweden
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Apr 11 2013 11:02am
Vem är det som har TeamSweden accet??
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Apr 11 2013 11:04am
Quote (Simon @ 11 Apr 2013 19:01)
fan vad jag önskar att dygnet hade dubbelt så många timmar, vill okcså vara med!


Du kan ju spela lika mycket som jag, 1-2h om dagen B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 11 2013 11:17am
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 19:04)
Du kan ju spela lika mycket som jag, 1-2h om dagen B)


ser dig ju online hela tiden faxtist
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Apr 11 2013 11:26am
Quote (Disturbedxx @ 11 Apr 2013 19:02)
Vem är det som har TeamSweden accet??


<--
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Apr 11 2013 11:36am
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 19:04)
Du kan ju spela lika mycket som jag, 1-2h om dagen B)


skulle jag nog kunna, men då kommer man ju ingen vart xd

Quote (generalet @ 11 Apr 2013 19:17)
ser dig ju online hela tiden faxtist


kanske som mig? gör mkt vid datorn och då slinker man in på jsp. nu är det meningen att jag ska göra en jävla likviditetsbudget men likväl sitter jag här ändå. fan
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 11 2013 11:42am
Quote (Simon @ 11 Apr 2013 19:36)
kanske som mig? gör mkt vid datorn och då slinker man in på jsp. nu är det meningen att jag ska göra en jävla likviditetsbudget men likväl sitter jag här ändå. fan


skype/steam

This post was edited by generalet on Apr 11 2013 11:42am
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Apr 11 2013 11:58am
Någon som är med på ny runda? :)

Atm jag + Filip + Niki (som verkar vara afk)
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Apr 11 2013 12:00pm
Quote (generalet @ 11 Apr 2013 19:17)
ser dig ju online hela tiden faxtist


Du har faxikt inte mig på d2
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Apr 11 2013 12:08pm
Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 20:00)
Du har faxikt inte mig på d2


skype/steam
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,009.62
Apr 11 2013 12:56pm
Quote (generalet @ 11 Apr 2013 20:08)
skype/steam


vara online =/= spela d2
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll