Quote (SCXiao @ 11 Apr 2013 19:04)
Du kan ju spela lika mycket som jag, 1-2h om dagen

skulle jag nog kunna, men då kommer man ju ingen vart xd
Quote (generalet @ 11 Apr 2013 19:17)
ser dig ju online hela tiden faxtist
kanske som mig? gör mkt vid datorn och då slinker man in på jsp. nu är det meningen att jag ska göra en jävla likviditetsbudget men likväl sitter jag här ändå. fan