Quote (Svartermetalisk @ 15 Mar 2013 16:00)
Detta hände för ett tag sedan och jag har förmodligen berättat det förut men here goes
Jag står på våran nedervåning och ställer ut skivor på hårdrocksavdelningen då jag plötsligt hör ett avgrundsvrål som liknar ingenting jag hört i mitt liv
Tänk er hur en person som precis blivit dränkt i gasolin och sedan tänt eld på sig själv hade skrikit, typ så fast gånger två och det är konstant, det slutar inte.
Precis när jag ska upp och kolla vem som har dött ser jag min chef flyger nerför trappan med en jävla fart och börjar gräva i nån kartong.
Han drar fram Melodifestivalen 2007 på DVD och skickar upp mig på ovanvåningen, skriket är fortfarande konstant, personen i fråga måste haft monsterlungor för hen tog knappt andningspauser.
Väl vid kassan möter jag en autistisk brud på typ 15 bast och hennes kontaktperson, kontaktpersonen förklarar att denna bruden fått för sig att hon ska ha just precis denna DVD'n och dom har varit precis överallt i hela stan och ingen har den, men lycka till att förklara för en brud vars mentala ålder är typ 5 att den är omöjlig att få tag i.
När dom väl gled in och frågade hos oss hade min chef sagt "jag tror jag har den där" varpå denna tjejen brustit ut i ett hejdlöst glädjevrål.
Tjejen slutar inte skrika förräns filmen är betald och dom är ute på gatan.
Våra kunder står med hakan i golvet och fattar ingenting
Helt bissarrt
Hahahaha vad i hela helvetet...........
Jag stod och mekade med en truckjävel vi ställt upp på några pallar.
Hoppade upp på dess bakdel för att plocka isär en bromslampa högst uppe sitter den på trucken.
Men det jag glömde var att när vi plockade ur en av motorerna ur den med en travers så flyttades den lite från en av pallen så den stod bara på 3 pallar. Tänk er som 3 hjul istället för fyra.
Vänster bakdel smäller ner. Jag ramlar ner på golvet, vänster framdel likaså smäller ner i betonggolvet, bitar från golvet flyger och smäller i saker. Jag ligger där på marken och ser hela trucken vickar mot mig, får panik tänker att nu jävlar blir jag klämd till döds, sedan flyger pallarna iväg från andra sidan så den smäller tillbaka. Inser vilken jävla tur jag haft. Hade bara lock för öronen resten av dagen!