d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Rip Msn
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 24 2013 03:26pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Jan 2013 23:19)


Okej, isf förstår jag dig. Men går inte att undvika att rent allmänt sätt har det dött.

Tyvärr har de dött för mig, då (nästan) alla jag känner slutat använda msn.


Ja för du är 94a eller vad du nu är, dvs 90talist, dvs tillbaka till det att det är dött för er, men för flertalet av min ålder är det inte det ^^ Dött för er kids, förutom några enstaka, som oliwer.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 24 2013 03:27pm
Quote (berhemuli @ Jan 24 2013 11:26pm)
Ja för du är 94a eller vad du nu är, dvs 90talist, dvs tillbaka till det att det är dött för er, men för flertalet av min ålder är det inte det ^^  Dött för er kids, förutom några enstaka, som oliwer.


Oliwer är hipster
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jan 24 2013 03:28pm
Quote (umade @ Jan 24 2013 10:27pm)
Oliwer är hipster


Oliwer är en utav dom sista i sin generation med lite vett kvar djupt inne i hjärnan
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 24 2013 03:29pm
Quote (berhemuli @ 24 Jan 2013 22:26)
Ja för du är 94a eller vad du nu är, dvs 90talist, dvs tillbaka till det att det är dött för er, men för flertalet av min ålder är det inte det ^^  Dött för er kids, förutom några enstaka, som oliwer.


ok jag e 94.

Men ja, det är dött, om typ 90% av dess användare har slutat använda det så är det dött, oavsett ålder osv. Msn har ju själva sagt att det är inte många som använder det.


Förstår att det inte känns så för dig som sagt, eftersom dina kompisar nu använder det, och det är väl bra. Hade tyckt det varit bra om det vore samma för mig.


Jag vet inte vart du vill komma riktigt.


Quote (umade @ 24 Jan 2013 22:27)
Oliwer är hipster


lol :D

Skulle inte säga att det är så hipster att anända msn.



Quote (PhearCIII @ 24 Jan 2013 22:28)
Oliwer är en utav dom sista i sin generation med lite vett kvar djupt inne i hjärnan


"dagens ungdomar", heeueheueh.

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 24 2013 03:31pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 24 2013 03:30pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Jan 2013 23:29)
ok jag e 94.

Men ja, det är dött, om typ 90% av dess användare har slutat använda det så är det dött, oavsett ålder osv. Msn har ju själva sagt att det är inte många som använder det.


Förstår att det inte känns så för dig som sagt, eftersom dina kompisar nu använder det, och det är väl bra. Hade tyckt det varit bra om det vore samma för mig.


Jag vet inte vart du vill komma riktigt.


Jag vet inte vart du vill komma, i din värld är det dött, i min värld är det inte dött.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 24 2013 03:31pm
Quote (Litttle_Brother @ Jan 24 2013 11:29pm)
ok jag e 94.

Men ja, det är dött, om typ 90% av dess användare har slutat använda det så är det dött, oavsett ålder osv. Msn har ju själva sagt att det är inte många som använder det.


Förstår att det inte känns så för dig som sagt, eftersom dina kompisar nu använder det, och det är väl bra. Hade tyckt det varit bra om det vore samma för mig.


Jag vet inte vart du vill komma riktigt.




lol :D

Skulle inte säga att det är så hipster att anända msn.


Msn används inte av många eftersom alla jävla bögar går in på facebook och bögar sig eller skype och tror skype är till för annat än att SKYPA
chatta gjorde man på msn
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 24 2013 03:32pm
Quote (berhemuli @ 24 Jan 2013 22:30)
Jag vet inte vart du vill komma, i din värld är det dött, i min värld är det inte dött.


herregud, RENT ALLMÄNT SÄTT är det DÖTT för att större mängden av folket inte använder den längre.


För dig är det inte dött, då det inte är nån skillnad för dig, och det är ju bra.


Quote (umade @ 24 Jan 2013 22:31)
Msn används inte av många eftersom alla jävla bögar går in på facebook och bögar sig eller skype och tror skype är till för annat än att SKYPA
chatta gjorde man på msn


aaa, men inte längre tydligen, tyvärr.

This post was edited by Litttle_Brother on Jan 24 2013 03:32pm
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 24 2013 03:36pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Jan 2013 23:32)
herregud, RENT ALLMÄNT SÄTT är det DÖTT för att större mängden av folket inte använder den längre.


För dig är det inte dött, då det inte är nån skillnad för dig, och det är ju bra.




aaa, men inte längre tydligen, tyvärr.


Haha, som umade skulle säga, chilla! Snubben blir helt frustrerad.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jan 24 2013 03:38pm
Quote (berhemuli @ 24 Jan 2013 22:36)
Haha, som umade skulle säga, chilla! Snubben blir helt frustrerad.


lol.

Du fattade inte, vara bara tvungen att vara övertydlig.

Menn men, du kanske kan adda mig på msn så har jag iaf en till som är online varje dag, så kan vi snacka om hur bra msn är <3


Quote (umade @ 24 Jan 2013 22:27)
Oliwer är hipster


Är han 96a på riktigt? Står ju 94a i hans profil.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 24 2013 03:39pm
Quote (Litttle_Brother @ 24 Jan 2013 23:38)
lol.

Du fattade inte, vara bara tvungen att vara övertydlig.

Menn men, du kanske kan adda mig på msn så har jag iaf en till som är online varje dag, så kan vi snacka om hur bra msn är <3




Är han 96a på riktigt? Står ju 94a i hans profil.


Jag förstod perfekt, det hindrar mig dock inte från att provcera dig lite till rage. Lite torsdagskvällsnöje bara.
Har förövrigt bara vettiga personer på msn. I'm looking at you zeb!

This post was edited by berhemuli on Jan 24 2013 03:40pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll