Quote (berhemuli @ 24 Jan 2013 22:26)
Ja för du är 94a eller vad du nu är, dvs 90talist, dvs tillbaka till det att det är dött för er, men för flertalet av min ålder är det inte det ^^ Dött för er kids, förutom några enstaka, som oliwer.
ok jag e 94.
Men ja, det är dött, om typ 90% av dess användare har slutat använda det så är det dött, oavsett ålder osv. Msn har ju själva sagt att det är inte många som använder det.
Förstår att det inte känns så för dig som sagt, eftersom dina kompisar nu använder det, och det är väl bra. Hade tyckt det varit bra om det vore samma för mig.
Jag vet inte vart du vill komma riktigt.
Quote (umade @ 24 Jan 2013 22:27)
Oliwer är hipster
lol

Skulle inte säga att det är så hipster att anända msn.
Quote (PhearCIII @ 24 Jan 2013 22:28)
Oliwer är en utav dom sista i sin generation med lite vett kvar djupt inne i hjärnan
"dagens ungdomar", heeueheueh.
This post was edited by Litttle_Brother on Jan 24 2013 03:31pm