d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > 10000 Forumguld Till Den Som Outar Rekkord
Prev12345614Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,517
Joined: Jun 4 2011
Gold: 3,439.90
Nov 16 2012 03:08pm
Helvete
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Nov 16 2012 03:09pm
Quote (Makta @ 16 Nov 2012 22:01)
Vi har ju haft "kungkanta" som jag har glömt vad hans main hetter :LOl: Och slashasen!

Edit: Glömde namnet på den sista.. BRB 1 min!

Edit2: Coldswede!


Ah fast Kanta va inte så farlig, det var ju pga Complicated han blev något jobbig.
Slas va ju bara kul att ha då man skrattade som jag vet inte vad åt hans upptåg :D

Ah, 2012 ''multisarna'' is coming.
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 16 2012 03:28pm
Quote (sofft @ Nov 16 2012 09:49pm)
till mig då?:'(


Skulle inte ha några problem alls med att be o ursäkt till någon som tog illa upp, dock så har jag inget att be dreamfuel om ursäkt för. Han får sluta grina
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Nov 16 2012 03:34pm
Han vart indeed mycket mer seriöst när den här tråden kom fram.

Tack för kvällsskratt :LOL:
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 16 2012 03:36pm
Quote (Teposen @ Nov 16 2012 10:34pm)
Han vart indeed mycket mer seriöst när den här tråden kom fram.

Tack för kvällsskratt :LOL:


Dafuq


Hittat mig än Dreamfuel? Din rakade pungråtta

This post was edited by ReKKord on Nov 16 2012 03:41pm
Member
Posts: 13,728
Joined: Jun 14 2008
Gold: 160.00
Nov 16 2012 03:58pm
Quote (ReKKord @ 16 Nov 2012 22:36)
Dafuq


Hittat mig än Dreamfuel? Din rakade pungråtta


Det roligaste av allt är att det är du som mår mest skit av oss här :) Bara att du inte vågar erkänna det, pajas. Annars hade du inte fortsatt käfta och leka allan :)
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 16 2012 04:05pm
Quote (MyRus @ Nov 16 2012 10:58pm)
Det roligaste av allt är att det är du som mår mest skit av oss här :) Bara att du inte vågar erkänna det, pajas. Annars hade du inte fortsatt käfta och leka allan :)


Mår mest skit? Kanske det, men av personliga anledningar isf.

Att en liten fjant blir sur och ska "outa mig" är inte direkt något som får mig att må skit.

This post was edited by ReKKord on Nov 16 2012 04:09pm
Member
Posts: 5,913
Joined: May 6 2009
Gold: 0.00
Nov 16 2012 04:07pm
Hahahhahha :wallbash: B)

töntigaste tråden 2012 priset har du nog vunnit iaf

*GRABS POPCORN*

This post was edited by bomben on Nov 16 2012 04:09pm
Member
Posts: 8,409
Joined: Aug 11 2009
Gold: 93.30
Nov 16 2012 04:08pm
Hur eskalerade det här ens till där vi står nu?

Var det någon som aggrade elite bossen ReKKord så han blev vansinnig?:P
Banned
Posts: 870
Joined: Nov 10 2012
Gold: 0.00
Warn: 50%
Nov 16 2012 04:10pm
Quote (Snigelfis @ Nov 16 2012 11:08pm)
Hur eskalerade det här ens till där vi står nu?

Var det någon som aggrade elite bossen ReKKord så han blev vansinnig?:P


Jag har aldrig vart vansinnig. Dreamfuel och MyRus däremot
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345614Next
Closed New Topic New Poll