Quote (Makta @ 16 Nov 2012 22:01)
Vi har ju haft "kungkanta" som jag har glömt vad hans main hetter

Och slashasen!
Edit: Glömde namnet på den sista.. BRB 1 min!
Edit2: Coldswede!
Ah fast Kanta va inte så farlig, det var ju pga Complicated han blev något jobbig.
Slas va ju bara kul att ha då man skrattade som jag vet inte vad åt hans upptåg

Ah, 2012 ''multisarna'' is coming.