d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dator Köp. > Iso Hjälp.
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 30 2012 03:35pm
Quote (Tolla @ 30 Nov 2012 14:03)
Gamla datorn dog.
Sitter på frugans laptop.
Har räknat och har en budget på 5.5k (Max)
Någon som är sugen på att slänga ihop ett så bra kit som möjligt åt mig från inet?


det finns ju redan ihopplock för mindre än 5500

dock inte värt att köpa en dator för 5500 för man vill efter bara några dagar uppgradera
Member
Posts: 4,192
Joined: Feb 1 2010
Gold: 79.20
Dec 1 2012 02:46am
Quote (Intenso8 @ Nov 30 2012 10:35pm)
det finns ju redan ihopplock för mindre än 5500

dock inte värt att köpa en dator för 5500 för man vill efter bara några dagar uppgradera


Det var ju några varor som hade utgått.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll