d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Grattis Intenso8
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Nov 7 2012 11:04am
Grattis i efterskott :)
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 7 2012 11:26am
Quote (Intenso8 @ 1 Nov 2012 20:36)
24 kakor


Vem fan bryr sig om sin födelsedag efter 20-21? Med undantag för jämna tal t.e.x 30 :ph34r:
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Nov 7 2012 11:50am
Quote (Makta @ 7 Nov 2012 19:26)
Vem fan bryr sig om sin födelsedag efter 20-21? Med undantag för jämna tal t.e.x 30 :ph34r:


jag var mer taggad för d2 reset än födelsedag + halo 4 release
Member
Posts: 4,405
Joined: Nov 18 2009
Gold: 1.36
Nov 7 2012 02:21pm
gratis i efterskott :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll