d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > D2 Reset Inc
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,712
Joined: Apr 28 2008
Gold: 638.70
Oct 29 2012 08:24am
Quote (Pissboss3 @ Oct 28 2012 10:03pm)
synd att man jobbar.....


Quote (Yllegarnet @ Oct 28 2012 10:08pm)
Jo det är ju det som förstör...


*hosthost*
fördelen med att jobba på dagis, mycket bakterier och virus o luften ^_^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 29 2012 08:25am
Quote (031 @ 29 Oct 2012 16:24)
*hosthost*
fördelen med att jobba på dagis, mycket bakterier och virus o luften  ^_^


Fördelen med att vara timvikarie, kan säga nej närsom :ph34r:
Member
Posts: 205,311
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Oct 29 2012 08:43am
Fördelen med att vara arbetslös.. bitches pls
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 08:45am
Quote (Marcusd0 @ 29 Oct 2012 16:43)
Fördelen med att vara arbetslös.. bitches pls


Jag kommer att tycka om att köpa saker

som typ... Mat, ha en egen lägenhet, inte behöva oroa sig för att ha råd att köpa presenter till min familj, kunna köpa en pizza om jag har lust... List goes on.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Oct 29 2012 08:52am
Quote (snoramej @ 29 Oct 2012 16:45)
Jag kommer att tycka om att köpa saker

som typ... Mat, ha en egen lägenhet, inte behöva oroa sig för att ha råd att köpa presenter till min familj, kunna köpa en pizza om jag har lust... List goes on.


Du glömde fg
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 29 2012 08:53am
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 16:52)
Du glömde fg


... List goes on.

FG var självklart precis efter pizza på listan.
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 29 2012 09:02am
Quote (SCXiao @ 29 Oct 2012 16:25)
Fördelen med att vara timvikarie, kan säga nej närsom :ph34r:


tycker det är synd att man bara får jobba 365 dagar som vik... jävla las
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 29 2012 09:54am
Chill out bro är hemma nu
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Oct 29 2012 09:57am
Quote (PhearCIII @ 29 Oct 2012 16:54)
Chill out bro är hemma nu


yo bro
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 29 2012 10:01am
Quote (Ekaan @ Oct 29 2012 04:57pm)
yo bro


sup bro
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll