Quote (snoramej @ 19 Oct 2012 08:44)
Hahaha, stick härifrån.
barn skall visa vuxna män som jobbar och sliter med respekt! bespara dig tiden att kommentera mig!
Quote (Litttle_Brother @ 19 Oct 2012 10:16)
Du själv är väl typ 23-24?

Och du som de flesta andra är väl kvar här om 2-3 år.
stämmer mycket bra! japp men till skillnad ifrån mig sprider jag inte ut smörja som hans... om han bara visste hur många ärliga svartingar det är som betalar hans hyra & mat.
sen så är jag nog inte alls kvar då, inget jag ska hugga i sten men vart borta längre perioder. speciellt då jobben tar upp större delen av min tid
Quote (PhearCIII @ 19 Oct 2012 15:47)
Birthday: Nov 13 1994 (Male)
1+
många här inne verkar vara född 94, och anser inte dom som en vuxen man. E/ speciellt då jag jobbat sen dom var 12 år gammal
This post was edited by Chefen on Oct 19 2012 10:41am