d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska >
Poll > Donerar Fg Till Makta För Namechange
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Oct 19 2012 01:35am
Ni som har mycket fg som ändå inte använder skiten kan väl då köpa nambyte åt säg 5pers som byter makata/makatata etcetc för att göra en god förvrring.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 19 2012 02:44am
Quote (Chefen @ 18 Oct 2012 22:36)
spelar ingen roll vart ifrån den kommer ifrån eller vad det betyder, då din filosofie/tankesätt har samma prioriterings nivå som kattskit.
26 år gammal och är internet skinhead i ett forum bland barn och tonåringar?  :mellow:

sry makta, men vad tvungen att säga det..


Hahaha, stick härifrån.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 19 2012 04:16am
Quote (Chefen @ 18 Oct 2012 22:36)
spelar ingen roll vart ifrån den kommer ifrån eller vad det betyder, då din filosofie/tankesätt har samma prioriterings nivå som kattskit.
26 år gammal och är internet skinhead i ett forum bland barn och tonåringar?  :mellow:

sry makta, men vad tvungen att säga det..


Du själv är väl typ 23-24? :P

Och du som de flesta andra är väl kvar här om 2-3 år.
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 19 2012 09:25am
Quote (eviilution @ 19 Oct 2012 08:35)
Ni som har mycket fg som  ändå inte använder skiten kan väl då köpa nambyte åt säg 5pers som byter  makata/makatata etcetc för att göra en god förvrring.


Sätt inga sådana Idéer i hans huvud :ph34r:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 19 2012 09:45am
Quote (Chefen @ 18 Oct 2012 22:36)
spelar ingen roll vart ifrån den kommer ifrån eller vad det betyder, då din filosofie/tankesätt har samma prioriterings nivå som kattskit.
26 år gammal och är internet skinhead i ett forum bland barn och tonåringar?  :mellow:

sry makta, men vad tvungen att säga det..


jag är ganska säker på att medelåldern bland swesub är 20+

This post was edited by K1NGEN on Oct 19 2012 09:45am
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Oct 19 2012 09:47am
Quote (K1NGEN @ Oct 19 2012 04:45pm)
jag är ganska säker på att medelåldern bland swesub är 20+


Skulle kunna tänka mig att bland oss alla aktiva ligger den nog strax över ^^
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Oct 19 2012 09:47am
Quote (Mikob @ Oct 19 2012 04:47pm)
Skulle kunna tänka mig att bland oss alla aktiva ligger den nog strax över ^^


Birthday: Nov 13 1994 (Male)
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 19 2012 10:12am
Quote (K1NGEN @ Oct 19 2012 04:45pm)
jag är ganska säker på att medelåldern bland swesub är 20+


väldigt mkt tonåringar på sistone

den var betydligt mycket högre än vad den är idag
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Oct 19 2012 10:40am
Quote (dej @ 19 Oct 2012 18:12)
väldigt mkt tonåringar på sistone

den var betydligt mycket högre än vad den är idag


Inte sant.
Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Oct 19 2012 10:40am
Quote (snoramej @ 19 Oct 2012 08:44)
Hahaha, stick härifrån.



barn skall visa vuxna män som jobbar och sliter med respekt! bespara dig tiden att kommentera mig!
Quote (Litttle_Brother @ 19 Oct 2012 10:16)
Du själv är väl typ 23-24? :P

Och du som de flesta andra är väl kvar här om 2-3 år.



stämmer mycket bra! japp men till skillnad ifrån mig sprider jag inte ut smörja som hans... om han bara visste hur många ärliga svartingar det är som betalar hans hyra & mat.

sen så är jag nog inte alls kvar då, inget jag ska hugga i sten men vart borta längre perioder. speciellt då jobben tar upp större delen av min tid
Quote (PhearCIII @ 19 Oct 2012 15:47)
Birthday: Nov 13 1994 (Male)


1+
många här inne verkar vara född 94, och anser inte dom som en vuxen man. E/ speciellt då jag jobbat sen dom var 12 år gammal

This post was edited by Chefen on Oct 19 2012 10:41am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll