d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Little Sister är En Katt > Och Semestrar I Rymden
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 11:07am
Quote (Teposen @ Oct 17 2012 06:01pm)
Man bör ej ta åt sig saker som folk säger via internet. Finns dock undantag om personen känner dig och sedan slänger smuts :)


det är exakt vad alla mobbare säger :) "det är ju bara på kul". vad hade hänt om LS sa att han blev ledsen och upprörd över det hela?
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 17 2012 11:08am
Quote (dej @ 17 Oct 2012 18:07)
det är exakt vad alla mobbare säger :) "det är ju bara på kul". vad hade hänt om LS sa att han blev ledsen och upprörd över det hela?


Det hade varit mycket roligare?... :ph34r:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 11:09am
Quote (Makta @ Oct 17 2012 06:08pm)
Det hade varit mycket roligare?... :ph34r:


exakt. att säga "hehe det är rätt kul jag bryr mig inte" är en vanlig försvarsmekanism

hoppas att alla här inne känner sig glada och stolta över att vara mobbare =)
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Oct 17 2012 11:55am
Quote (dej @ 17 Oct 2012 19:09)
exakt. att säga "hehe det är rätt kul jag bryr mig inte" är en vanlig försvarsmekanism

hoppas att alla här inne känner sig glada och stolta över att vara mobbare =)


:thumbsup:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Oct 17 2012 11:58am
Quote (dej @ 17 Oct 2012 18:09)
exakt. att säga "hehe det är rätt kul jag bryr mig inte" är en vanlig försvarsmekanism

hoppas att alla här inne känner sig glada och stolta över att vara mobbare =)


Jag var faktiskt en mobbare i mellanstadiet.. :ph34r:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 17 2012 12:00pm
Quote (Makta @ Oct 17 2012 06:58pm)
Jag var faktiskt en mobbare i mellanstadiet.. :ph34r:


tror de flesta varit det någon gång under sin uppväxt. huvudsaken är att man ska växa upp och inse att det är fel någon gång istället för att fortsätta på internet.

men vad sak man förvänta sig? alla här är ju typ 17
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 17 2012 12:09pm
'
Quote (PhearCIII @ 17 Oct 2012 18:22)
Klart det inte är nåt personligt mot dig, det är ju inte dig som person vi pratar om, utan ditt internet-namn med viss modifikation


Jo precis, det jag menar också litegrann.


Quote (Fil @ 17 Oct 2012 18:24)
Japp, jag vet så lite om litttle_sister så hen hade lika gärna kunnat vara jättehårig, jättebiffig och ha större snopp än schlangemann


lol xD


Quote (Intenso8 @ 17 Oct 2012 18:24)
din inre transa tar det som en man :)  :hail: litttle_sister!


^^


Quote (Teposen @ 17 Oct 2012 19:01)
Man bör ej ta åt sig saker som folk säger via internet. Finns dock undantag om personen känner dig och sedan slänger smuts :)


Håller delvis med dig men inte helt, dock i detta fall är det ju ingenting man tar åt sig av.


*HOST* nicke, d0 *hrmmM* *HOST*

Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Oct 17 2012 12:13pm
Quote (dej @ 17 Oct 2012 19:07)
det är exakt vad alla mobbare säger :) "det är ju bara på kul". vad hade hänt om LS sa att han blev ledsen och upprörd över det hela?


Jo, finns ju vissa andra grejer som hänt, speciellt när folk har förutfattade meningar som satan, som inte har varit så roligt tb, finns några exempel men orkar ej dra det.

Dock detta är ju okej nu, men OM jag hade tagit illa upp av detta och bett dem sluta, så hade jag ju helst sett dom göra de också.


Quote (Makta @ 17 Oct 2012 19:08)
Det hade varit mycket roligare?... :ph34r:


lol xD



Quote (dej @ 17 Oct 2012 19:09)
exakt. att säga "hehe det är rätt kul jag bryr mig inte" är en vanlig försvarsmekanism

hoppas att alla här inne känner sig glada och stolta över att vara mobbare =)


Det är swesub vi talar om, lold.

Dock så detta tar jag seriöst inte illa upp av, alls, det är ingen fara, tycker bara det är lite töntigt som sagt ^^


Quote (dej @ 17 Oct 2012 20:00)
tror de flesta varit det någon gång under sin uppväxt. huvudsaken är att man ska växa upp och inse att det är fel någon gång istället för att fortsätta på internet.

men vad sak man förvänta sig? alla här är ju typ 17


Helt rätt, bra sagt. Så många personer som "sänker" sin nivå (medvetet eller omedvetet) på internet jämfört med "riktiga livet."



e/ Påminner mig om en annan sak, lol, aja afk nu xD

This post was edited by Litttle_Brother on Oct 17 2012 12:24pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Oct 17 2012 12:21pm
Hela internet kan dra åt helvete.

Internet är för seriöst för mig.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll