d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Nya Saker Till D2 > Sant Eller Falskt?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Oct 6 2012 05:21am
Quote (ankiie @ 6 Oct 2012 11:43)
Torchlight 2> d2 :)


dissar diablo, men still hab it as avatar
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 6 2012 05:23am
d2>torchlight 2


tl2 är kul och så, men det är ju nyhetsvärdet i det som gör att det är intressantare

kommer ihåg när jag lirade d2 när det precis kom ut för en massa år sen

var mest episka äventyret ev3r typ
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 6 2012 05:26am
Quote (dej @ 6 Oct 2012 12:23)
d2>torchlight 2


tl2 är kul och så, men det är ju nyhetsvärdet i det som gör att det är intressantare

kommer ihåg när jag lirade d2  när det precis kom ut för en massa år sen

var mest episka äventyret ev3r typ


detta
Member
Posts: 142,234
Joined: Jun 18 2005
Gold: 457,914.30
Oct 6 2012 08:52am
Quote (dej @ 6 Oct 2012 13:23)
d2>torchlight 2


tl2 är kul och så, men det är ju nyhetsvärdet i det som gör att det är intressantare

kommer ihåg när jag lirade d2  när det precis kom ut för en massa år sen

var mest episka äventyret ev3r typ


dejn e på evfentyyhr
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll