☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Diablo 2 Softcore Nl > Pvp Chars
Prev
1
2
3
4
5
6
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1406
Replies: 81
Track Topic
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#31
Sep 22 2012 04:46am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 11:43am)
tidsfördriv
vet du vem WeP_Pacha är?
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#32
Sep 22 2012 04:46am
nepp aldrig sett hurså?
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#33
Sep 22 2012 04:47am
Åh.. Någon som vill möta min Soso?
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#34
Sep 22 2012 04:48am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 11:46am)
nepp aldrig sett hurså?
Är Kamber + Ben >Steffer + Juan?
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#35
Sep 22 2012 04:50am
Quote (dej @ Sep 22 2012 12:48pm)
Är Kamber + Ben >Steffer + Juan?
säger mig inget ^^ inte kört d2 på en månad
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#36
Sep 22 2012 04:55am
aja nu återgår vi till det topicen gjordes för?
någon med en bra charger build? helst med prints
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#37
Sep 22 2012 04:57am
Quote (Coldswede @ Sep 22 2012 11:55am)
aja nu återgår vi till det topicen gjordes för?
någon med en bra charger build? helst med prints
maxa charge och synenergies
charge the fuk Ô_ô
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#38
Sep 22 2012 04:59am
Quote (Coldswede @ 22 Sep 2012 12:50)
säger mig inget ^^ inte kört d2 på en månad
EN MÅNAD
Coldswede
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold
:
16.99
#39
Sep 22 2012 05:01am
skaff vänner eller har du inga så du hoppar på folk i jsp topics?
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#40
Sep 22 2012 05:02am
Quote (Coldswede @ 22 Sep 2012 12:50)
säger mig inget ^^ inte kört d2 på en månad
Ok för WEP skapades ju för 1 månad sen....
Dej spelar Steffer fortfarande?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
9
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact