d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Ny Säsong..
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 13 2012 01:17pm
Quote (Teposen @ Sep 13 2012 08:10pm)
Haha djurgården, total flopp i fjol


Orly?
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 13 2012 01:22pm
Quote (Mikob @ 13 Sep 2012 21:06)
Djurgården got this one!


kunde ni inte vinna med minst 2mål?? hade bet där på er.. sen släpper ni in mål i slutet o vinner med bara 3-2.. alltid ska ni hitta på sätt o förstöra för mig..


helvetes växjö också som kvittera i slutet.. brynäs räddade dock lite grann med o vinna på straffar.. Gick väl plus ca 300kr idag, fast sista minuten grejer "kostade" mig 4-500kr.. men men plus iaf.

This post was edited by berhemuli on Sep 13 2012 01:25pm
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold: 3,870.00
Sep 13 2012 01:25pm
Quote (berhemuli @ Sep 13 2012 08:22pm)
kunde ni inte vinna med minst 2mål?? hade bet där på er.. sen släpper ni in mål i slutet o vinner med bara 3-2.. alltid ska ni hitta på sätt o förstöra för mig..


Wow, släppte dom in ett till? :O
Stack ner när almtuna gjorde 3-1

suck...
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 13 2012 02:19pm
HÅÅÅÅVÄÄÄ! 2 poäng was ez.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 13 2012 02:20pm
Quote (Mikob @ Sep 13 2012 08:17pm)
Orly?


Allsvenskan..

Quote (Makta @ Sep 13 2012 09:19pm)
HÅÅÅÅVÄÄÄ! 2 poäng was ez.


Vad blev det? to lazy :rolleyes:
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 13 2012 02:21pm
Quote (Teposen @ Sep 13 2012 09:20pm)
Allsvenskan..



Vad blev det? to lazy :rolleyes:


allsvenskan kommer att hålla högre kvalité än sel :)

Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 13 2012 02:22pm
Quote (dej @ Sep 13 2012 09:21pm)
allsvenskan kommer att hålla högre kvalité än sel :)


Det är ju nog dock ganska personligt
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Sep 13 2012 02:23pm
Quote (Teposen @ 13 Sep 2012 21:20)
Allsvenskan..



Vad blev det? to lazy :rolleyes:


2-3 till HV
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 13 2012 02:23pm
Quote (Teposen @ Sep 13 2012 09:22pm)
Det är ju nog dock ganska personligt


Ha accepterar importer, det gör inte SEL
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Sep 13 2012 02:24pm
Quote (Makta @ Sep 13 2012 09:23pm)
2-3 till HV


Som tippat (ibland kompisar) :)

Quote (dej @ Sep 13 2012 09:23pm)
Ha accepterar importer, det gör inte SEL


Förstod ingenting av det du skrev

This post was edited by Teposen on Sep 13 2012 02:24pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345612Next
Add Reply New Topic New Poll