☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Ny Säsong..
Prev
1
2
3
4
5
6
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 2093
Replies: 113
Track Topic
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#31
Sep 13 2012 01:17pm
Quote (Teposen @ Sep 13 2012 08:10pm)
Haha djurgården, total flopp i fjol
Orly?
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#32
Sep 13 2012 01:22pm
Quote (Mikob @ 13 Sep 2012 21:06)
Djurgården got this one!
kunde ni inte vinna med minst 2mål?? hade bet där på er.. sen släpper ni in mål i slutet o vinner med bara 3-2.. alltid ska ni hitta på sätt o förstöra för mig..
helvetes växjö också som kvittera i slutet.. brynäs räddade dock lite grann med o vinna på straffar.. Gick väl plus ca 300kr idag, fast sista minuten grejer "kostade" mig 4-500kr.. men men plus iaf.
This post was edited by berhemuli on Sep 13 2012 01:25pm
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#33
Sep 13 2012 01:25pm
Quote (berhemuli @ Sep 13 2012 08:22pm)
kunde ni inte vinna med minst 2mål?? hade bet där på er.. sen släpper ni in mål i slutet o vinner med bara 3-2.. alltid ska ni hitta på sätt o förstöra för mig..
Wow, släppte dom in ett till?
Stack ner när almtuna gjorde 3-1
suck...
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#34
Sep 13 2012 02:19pm
HÅÅÅÅVÄÄÄ! 2 poäng was ez.
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#35
Sep 13 2012 02:20pm
Quote (Mikob @ Sep 13 2012 08:17pm)
Orly?
Allsvenskan..
Quote (Makta @ Sep 13 2012 09:19pm)
HÅÅÅÅVÄÄÄ! 2 poäng was ez.
Vad blev det? to lazy
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#36
Sep 13 2012 02:21pm
Quote (Teposen @ Sep 13 2012 09:20pm)
Allsvenskan..
Vad blev det? to lazy
allsvenskan kommer att hålla högre kvalité än sel
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#37
Sep 13 2012 02:22pm
Quote (dej @ Sep 13 2012 09:21pm)
allsvenskan kommer att hålla högre kvalité än sel
Det är ju nog dock ganska personligt
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#38
Sep 13 2012 02:23pm
Quote (Teposen @ 13 Sep 2012 21:20)
Allsvenskan..
Vad blev det? to lazy
2-3 till HV
dej
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold
:
30.10
#39
Sep 13 2012 02:23pm
Quote (Teposen @ Sep 13 2012 09:22pm)
Det är ju nog dock ganska personligt
Ha accepterar importer, det gör inte SEL
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#40
Sep 13 2012 02:24pm
Quote (Makta @ Sep 13 2012 09:23pm)
2-3 till HV
Som tippat (ibland kompisar)
Quote (dej @ Sep 13 2012 09:23pm)
Ha accepterar importer, det gör inte SEL
Förstod ingenting av det du skrev
This post was edited by Teposen on Sep 13 2012 02:24pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
12
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact