d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Diablo 2 Eller Diablo 3?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Oct 11 2012 08:38am
Quote (dej @ 10 Oct 2012 13:34)
dags att ändra uppfattning alltså

det bästa med d3 ära tt alla gubbar är lika =) kan inte fucka upp när man stattar


beter dig som om du vore 3 år ändrar åsikt bara för en person som man inte gillar tycker samma :P moget
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 11 2012 08:39am
Quote (Coldswede @ Oct 11 2012 03:38pm)
beter dig som om du vore 3 år ändrar åsikt bara för en person som man inte gillar tycker samma  :P moget


hehe
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Oct 11 2012 11:01am
Hade inte AH / RMAH existerat så hade jag aldrig spelat Diablo 3.
Member
Posts: 1,294
Joined: Feb 14 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 11 2012 11:11am
d2>d3

endast rmah som lockar spelare till d3, ser inte varför man annars skulle lira det
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Oct 11 2012 11:19am
Quote (d2frog @ 11 Oct 2012 19:11)
d2>d3

endast rmah som lockar spelare till d3, ser inte varför man annars skulle lira det


rmah?
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Oct 11 2012 11:21am
Quote (Coldswede @ Oct 11 2012 06:19pm)
rmah?


Real Money Autsim House
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Oct 11 2012 11:23am
Quote (Svartermetalisk @ 11 Oct 2012 19:21)
Real Money Autsim House


aha _:P *helt värdelöst ju D:
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Oct 11 2012 11:25am
Quote (bomben @ 4 Sep 2012 21:57)
Kommer ihåg när jag började lira d2 på battlenet sprang man runt med ITH vapen samt körde bloodruns / cowruns

Men under vilken patch / år vad detta? Det måste ha varit tidigt runt 2004?


1.08.....buriza zons var väl ännu tidigare xd
Member
Posts: 13,075
Joined: Jun 2 2012
Gold: 16.99
Oct 11 2012 11:27am
känner mig senil men vad är bloodruns?
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Oct 11 2012 11:28am
fick installera om windows och orkar därmed inte installera d3 igen

det suger
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll