d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Öppen Utaning Till Swesub
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Sep 5 2012 04:11am
i quit wow now, pokemon is out,
Member
Posts: 2,775
Joined: May 17 2008
Gold: 410.74
Sep 5 2012 05:48am
N adamant machop, timid ghastly, modest starmie O fg

E: adamant diglett också

This post was edited by Stringel on Sep 5 2012 05:54am
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Sep 5 2012 04:53pm
Swesub; Post your team/levels !
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Sep 5 2012 04:56pm
Funkar inte till mac :cry:

This post was edited by orvars on Sep 5 2012 04:56pm
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Sep 5 2012 04:59pm
Quote (orvars @ 6 Sep 2012 00:56)
Funkar inte till mac :cry:


:rofl:
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 5 2012 05:11pm
Aldrig lirat pokemon.. är det svårt att lära sig grunderna? ^^ Kanske något för sega nattjobb?
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 5 2012 05:29pm
Quote (berhemuli @ 6 Sep 2012 01:11)
Aldrig lirat pokemon.. är det svårt att lära sig grunderna? ^^ Kanske något för sega nattjobb?


WAT?!
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 916.62
Sep 5 2012 05:30pm
Quote (berhemuli @ 6 Sep 2012 01:11)
Aldrig lirat pokemon.. är det svårt att lära sig grunderna? ^^ Kanske något för sega nattjobb?


Du kan ju tänka dig att väldigt många var runt tio år när de började spela :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Sep 5 2012 06:25pm
Quote (PlaaD @ 6 Sep 2012 01:29)
WAT?!

Myes, minns när korten blev poppis i sverige, orkade aldrig bry mig om dom.. Tror jag lirat en gång någon pokemon spel till n64 hos en vän.. men väldig svag minne av det..

Quote (SCXiao @ 6 Sep 2012 01:30)
Du kan ju tänka dig att väldigt många var runt tio år när de började spela :P

Iofs. Får väl ta o testa på jobbet sen om jag minns.
Member
Posts: 2,775
Joined: May 17 2008
Gold: 410.74
Sep 6 2012 02:27am
Quote (orvars @ 6 Sep 2012 00:56)
Funkar inte till mac :cry:


funkar hur bra som helst?

mitt team suger snopp, orkar inte levla några pokemons med dålig nature QQ
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll