Quote (PlaaD @ 6 Sep 2012 01:29)
WAT?!
Myes, minns när korten blev poppis i sverige, orkade aldrig bry mig om dom.. Tror jag lirat en gång någon pokemon spel till n64 hos en vän.. men väldig svag minne av det..
Quote (SCXiao @ 6 Sep 2012 01:30)
Du kan ju tänka dig att väldigt många var runt tio år när de började spela

Iofs. Får väl ta o testa på jobbet sen om jag minns.