d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Skatez Till Datormöss
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Sep 4 2012 01:12pm
Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 20:45)
Jag gillar också steelseries möss, haft min i två år inga problem alls.

Inte var den dyr heller

På headsetfronten kan jag bara hålla med dom som sa logitech, jävligt prisvärda på den avdelningen.


Jag köpte faktiskt ett roccat-headset, funkar bra to this day

enda problemet jag har med dom är att kuddarna på toppen av huvudet är alldeles för små och tunna så jag får sinnessjukt ont i huvudet av dom

Så jag använder en socka på huvudet. :D
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Sep 4 2012 01:19pm
Quote (dej @ 4 Sep 2012 17:35)
deathadder bäst ever


Denna är jävligt skön, slog dock sönder den för ett tag sedan och inte orkat köpa ny :(
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Sep 5 2012 07:43am
razer deathadder 2 år på nacken, exakt som ny. Aldrig bytt skatez
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 5 2012 07:51am
Quote (fideuu @ 5 Sep 2012 15:43)
razer deathadder 2 år på nacken, exakt som ny. Aldrig bytt skatez


du ba skatar hela tiden
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Sep 5 2012 08:13am
Quote (Fil @ Sep 5 2012 03:51pm)
du ba skatar hela tiden


oja, funkar skit bra. Lite liten dock :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll