Quote (Svartermetalisk @ 4 Sep 2012 20:45)
Jag gillar också steelseries möss, haft min i två år inga problem alls.
Inte var den dyr heller
På headsetfronten kan jag bara hålla med dom som sa logitech, jävligt prisvärda på den avdelningen.
Jag köpte faktiskt ett roccat-headset, funkar bra to this day
enda problemet jag har med dom är att kuddarna på toppen av huvudet är alldeles för små och tunna så jag får sinnessjukt ont i huvudet av dom
Så jag använder en socka på huvudet.
