d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev12345636Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Sep 1 2012 01:54pm
Quote (Exzit89 @ 1 Sep 2012 21:51)
Det luktar inget vidare i den salen..


det luktar väl som hemma...
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 01:56pm
Quote (Exzit89 @ 1 Sep 2012 21:51)
Det luktar inget vidare i den salen..


Varför har du mig i din sig?

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 1 2012 01:58pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 21:56)
Varför har du mig i din sig?

https://dl.dropbox.com/u/71571391/Untitled.jpg


:drool:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Sep 1 2012 02:01pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 21:56)
Varför har du mig i din sig?

https://dl.dropbox.com/u/71571391/Untitled.jpg


fniss
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 02:14pm
oj


:r
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Sep 1 2012 02:17pm
Quote (Fil @ 1 Sep 2012 21:56)
Varför har du mig i din sig?

https://dl.dropbox.com/u/71571391/Untitled.jpg


Ni hade någon diskussion någon gång tror jag, slutade med att du blev sig'ad.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 02:19pm
Quote (PlaaD @ Sep 1 2012 09:17pm)
Ni hade någon diskussion någon gång tror jag, slutade med att du blev sig'ad.


Det var diskussion om whiskey tror jag

Intense hävdade att det var bajsnödigt att findricka whiskey och hestjevel hävdade att det var obildat att hälla i sig jack och på den vägen vart de
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 02:19pm
Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 22:17)
Ni hade någon diskussion någon gång tror jag, slutade med att du blev sig'ad.


:cry:

Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:19)
Det var diskussion om whiskey tror jag

Intense hävdade att det var bajsnödigt att findricka whiskey och hestjevel hävdade att det var obildat att hälla i sig jack och på den vägen vart de


Fast nu quotade jag exzit, inte intenso!

This post was edited by Fil on Sep 1 2012 02:20pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 1 2012 02:21pm
Quote (Fil @ Sep 1 2012 09:19pm)
:cry:



Fast nu quotade jag exzit, inte intenso!


aha

hurpadurp
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Sep 1 2012 02:23pm
Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:21)
aha

hurpadurp


Försökte bara vara rolig också. Jag vet att exzit inte har mig i sin sig..
Tänkte göra ett troll a la spaz.. Men jag pallar ick :cry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345636Next
Add Reply New Topic New Poll