Quote (PlaaD @ 1 Sep 2012 22:17)
Ni hade någon diskussion någon gång tror jag, slutade med att du blev sig'ad.

Quote (Svartermetalisk @ 1 Sep 2012 22:19)
Det var diskussion om whiskey tror jag
Intense hävdade att det var bajsnödigt att findricka whiskey och hestjevel hävdade att det var obildat att hälla i sig jack och på den vägen vart de
Fast nu quotade jag exzit, inte intenso!
This post was edited by Fil on Sep 1 2012 02:20pm