d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Fått Mac I Skolan, Behöver Tips På Spel. > Tpb är Blockat.
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,980
Joined: May 28 2008
Gold: 93,670.50
Aug 30 2012 08:39pm
Travian eller något :D Fast då borde du köra det hemma med.. Förresten, har du tillgång till internet?

Heroes 3 som någon nämnde är ett bra spel med :)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 30 2012 10:31pm
Quote (berhemuli @ Aug 30 2012 01:29pm)
Lyssna på lektionen istället pojk! Annars hamnar du på ica eller blir spärrvakt.


This haha.

Sköt skolan, så värt det är efteråt.
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 30 2012 11:25pm
Quote (Spetch @ Aug 31 2012 06:31am)
This haha.

Sköt skolan, så värt det är efteråt.


Faktiskt, så har jag riktigt bra på proven, även fast jag inte pluggar nästan alls. har provet 80 p max får jag kanske 65-70 i genomsnitt, det tycker jag faktiskt är rätt bra. Vet dock inte vad ni klassar som bra.
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 31 2012 12:38am
Quote (Bossolv @ Aug 31 2012 06:25am)
Faktiskt, så har jag riktigt bra på proven, även fast jag inte pluggar nästan alls. har provet 80 p max får jag kanske 65-70 i genomsnitt, det tycker jag faktiskt är rätt bra. Vet dock inte vad ni klassar som bra.


Vilken klass går du i då?
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 31 2012 01:08am
Quote (PhearCIII @ Aug 31 2012 08:38am)
Vilken klass går du i då?


9:an
Member
Posts: 10,186
Joined: Feb 11 2010
Gold: Locked
Aug 31 2012 02:06am
Quote (Bossolv @ Aug 31 2012 06:25am)
Faktiskt, så har jag riktigt bra på proven, även fast jag inte pluggar nästan alls. har provet 80 p max får jag kanske 65-70 i genomsnitt, det tycker jag faktiskt är rätt bra. Vet dock inte vad ni klassar som bra.


72 / 90%+
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Aug 31 2012 04:08am
Quote (Bossolv @ Aug 30 2012 12:46pm)
Tar alla på det, 9x9 på 30 sec


9x9m, 4 sec
16x16, 27sek (trorjag)
16x30, 76 sek


:bouncy:
Member
Posts: 4,560
Joined: Jul 15 2012
Gold: 110.01
Warn: 30%
Aug 31 2012 04:18am
Quote (whifrA @ Aug 31 2012 12:08pm)
9x9m, 4 sec
16x16, 27sek (trorjag)
16x30, 76 sek


:bouncy:


pics of didn't happen, du hinner fan inte tänka så snabbt. tro mig.
filma gärna din 4 sek röj :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 31 2012 04:28am
Quote (Bossolv @ 31 Aug 2012 12:18)
pics of didn't happen, du hinner fan inte tänka så snabbt. tro mig.
filma gärna din 4 sek röj :)


Röj den minsta är 4-5sek helt normalt, eller normalt o normalt, helt fullt möjligt iaf.. bara klicka så att den öppnar sig och så slösar du inte tid på att flagga hot. Tror jag hade det också när jag vart i gymnasiet.. nu har jag runt 10.. ^^ Lirar nån spel ibland på jobbet. Du kan inte vara seriös med 30sekunder som bästa.. :D





Vänta va, du går i nian? Och du vet redan att dina gymnasielärare suger?

This post was edited by berhemuli on Aug 31 2012 04:32am
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 31 2012 04:55am
Quote (Bossolv @ Aug 30 2012 11:01pm)
Är 11 år, orkar tyvärr inte läsa allt du skrev, för avancerat språk.


Quote (Bossolv @ Aug 31 2012 09:08am)
9:an


Sluta vara så jävla konstig.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll