Quote (Chefen @ Aug 27 2012 09:24am)
dom har ingen rätt att gå in i din lägenhet, om dom nu inte har papper för de vilket jag inte tror polismyndigheten skulle skriva ut
sen så finns det inga bevis som dom kan ''få tag i'' att du äger en tv. ''ser att du har ett tv abonnemang'' skitsnack...
kort och gott, ''jag har ingen tv,hejdå''
Sant, + om man bor som jag där jag har en privat baksida och dom går förbi och tittar in i fönstret åker dom på ett straff som är
bra mycket allvarligare än att inte betala tv license