d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Flytta Hemifrån
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 24 2012 12:54am
Quote (Alphabetz @ 24 Aug 2012 06:59)
Jävla bit att åka! :p


japp dock har jag gratis bensin/diesel på jobbet (egentligen för maskinerna, men jag brukar åka och tanka med bilen nångång ibland oxxå :D )

blir dock värre när man ska hem

This post was edited by Intenso8 on Aug 24 2012 12:55am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll