Quote (Alphabetz @ 24 Aug 2012 06:59)
Jävla bit att åka!

japp dock har jag gratis bensin/diesel på jobbet (egentligen för maskinerna, men jag brukar åka och tanka med bilen nångång ibland oxxå

)
blir dock värre när man ska hem
This post was edited by Intenso8 on Aug 24 2012 12:55am