d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Vad Finns I Erat Kylskåp?
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 20 2012 09:25am
3 jäger
10 st turkisk peppar
np
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Aug 20 2012 09:27am
Quote (umade @ 20 Aug 2012 17:25)
3 jäger
10 st turkisk peppar
np


:drool:

turkisk peppar är förjäkla gott borde köpa mig en flaska till nästa helg
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 20 2012 09:30am
Lever på kvarg, thaiwook och makrillfilé
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 20 2012 09:34am
Snopp köpt på konsum !
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 20 2012 09:35am
Quote (Kerzhakov @ Aug 20 2012 04:23pm)
Är faktist inte kräsen men det finns få saker jag inte äter och ni nämner i stort sätt alla dom sakerna :P

Äter allt förrutom:

Potatis
Fläsk
helst inget friterat eller panerat





Skippar inte potatis pga skalet -.-''



Gillar ditt kylskåp spetch :drool:


MuZliM?

potatis är gott om man lagar det på rätt sätt eller äter rätt saker till

potatis med kokt torsk och ägg- och persiljesås är KUNG
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 20 2012 09:39am
Quote (dej @ Aug 20 2012 04:35pm)
MuZliM?

potatis är gott om man lagar det på rätt sätt eller äter rätt saker till

potatis med kokt torsk och ägg- och persiljesås är KUNG


jude ofc

Potatis kan vara gott ja men skippar det helst ändå av någon anledning
Äter oftast bara kött och sallad till
Member
Posts: 1,068
Joined: Dec 11 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 20 2012 09:55am
svenska köttbullar
Member
Posts: 5,045
Joined: Aug 23 2007
Gold: 515.00
Aug 20 2012 10:18am
Lök, sallad, svamp, gurka, 2 pack mjölk, smör, 2 öl, hickory-marinerad fläskfilé , soja, ketchup, mills remoulad, kött och höns buljong, lingonsylt, apelsinmarmelad, rödbetor, cheddar cheese slices och chokladsås. <- mitt kylskåp.

@Kerzhakov, du har väl inte whiskey i kylskåpet?!?!?!! Hursomhelst du ser ut som ngn som mig, som mest går och köper dagens måltid så sikta på frysvaror och konserver av alla slag. Grönsaker, kycklingfilé, hamburgare, köttbullar, falu, bacon, köttfärs, fiskpinnar/panerad torsk och torsk/hoki-filér sen pyttipanna och findus frys-mat på påse av alla slag (pasta bolognese är sjukt god). Torrvaror som ris, pasta och mos, skafferivaror som tonfisk på burk, bullens pilsnerkorv, soppor, burkar med "tillsätt köttfärs". Och nudlar såklart. :)

En sak jag bara måste rekommendera är Knorr Mexica pulvermix till köttfärs, du behöver inte ens krydda den för den är så bra gjord. En annan enkel favorit är 1 burk tonfisk, 2 dl ris (innan kokning), mixa ihop på en tallrik och DRÄNK med cayennepeppar. Testa innan ni dömer för det är helt knasigt gott!

Hoppas det här hjälpte något.
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Aug 20 2012 10:21am
Föda
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold: 0.00
Aug 20 2012 10:43am
Quote (Kerzhakov @ Aug 20 2012 11:35am)
Lovat att börja laga mat istället för att käka ute varje dag



ungkarlslivet B)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll