Lök, sallad, svamp, gurka, 2 pack mjölk, smör, 2 öl, hickory-marinerad fläskfilé

, soja, ketchup, mills remoulad, kött och höns buljong, lingonsylt, apelsinmarmelad, rödbetor, cheddar cheese slices och chokladsås. <- mitt kylskåp.
@Kerzhakov, du har väl inte whiskey i kylskåpet?!?!?!! Hursomhelst du ser ut som ngn som mig, som mest går och köper dagens måltid så sikta på frysvaror och konserver av alla slag. Grönsaker, kycklingfilé, hamburgare, köttbullar, falu, bacon, köttfärs, fiskpinnar/panerad torsk och torsk/hoki-filér sen pyttipanna och findus frys-mat på påse av alla slag (pasta bolognese är sjukt god). Torrvaror som ris, pasta och mos, skafferivaror som tonfisk på burk, bullens pilsnerkorv, soppor, burkar med "tillsätt köttfärs". Och nudlar såklart.

En sak jag bara måste rekommendera är Knorr Mexica pulvermix till köttfärs, du behöver inte ens krydda den för den är så bra gjord. En annan enkel favorit är 1 burk tonfisk, 2 dl ris (innan kokning), mixa ihop på en tallrik och DRÄNK med cayennepeppar. Testa innan ni dömer för det är helt knasigt gott!
Hoppas det här hjälpte något.