d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Rip Broodwar > :<
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 07:38am
Quote (umade @ 4 Aug 2012 15:21)
Nu är ju dock teamen som jag nämnde otroligt mycket duktigare än heaton/spawn, de var otroligt bra för sin tid men de har ingen chans mot nutidens spelare.


Quote (snoramej @ 4 Aug 2012 14:49)
I det här fallet kan man det, man kan ju även säga att om heaton/spawn hade spelat hela tiden som spelarna nuförtiden har så skulle de troligen fortfarande vara i toppen.

Det handlar mest om strategier och teamwork, det har utvecklats mycket.



... Vilket babygräl.
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 4 2012 07:39am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:20pm)
Nej, absolut inte. Läste du vad jag skrev eller misstolkade du det bara?


jag läste ingenting men jag misstolkade det nog.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:44am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:38pm)
... Vilket babygräl.


jag misstolkade ingenting men jag läste det nog.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 4 2012 07:45am
Heaton & Co dominerade fullständigt när spelarna var mkt sämre och strategier mindre utvecklade osv

mycket mer imponerande att dominera fullständigt år 2011

Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Aug 4 2012 07:46am
Quote (umade @ Aug 4 2012 03:44pm)
jag misstolkade ingenting men jag läste det nog.


oooh, du är en sån där kille som "lekerrrr med ooooorden"

Quote (Svartermetalisk @ Aug 4 2012 03:45pm)
Heaton & Co dominerade fullständigt när spelarna var mkt sämre och strategier mindre utvecklade osv

mycket mer imponerande att dominera fullständigt år 2011


jag tycker man kan jämföra strategier med strategier och spelare med spelare - inte strategier med spelare.
jag tror att hade heaton & co lirat idag så hade de förmodligen utvecklat kontringstaktiker/taktiker precis som alla gör idag... eller inte, vilket gör det jävligt svårt att säga. det är ju ett helt annat "spel" idag.

Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:48pm)
Än en gång kommer folk lyssna på dig och inte säga emot även fast du säger precis samma sak som mig.


du formulerar dig oftast som en röv. martin har pedagogikens gåva.

This post was edited by Charlieone on Aug 4 2012 07:52am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Aug 4 2012 07:48am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Aug 2012 15:45)
Heaton & Co dominerade fullständigt när spelarna var mkt sämre och strategier mindre utvecklade osv

mycket mer imponerande att dominera fullständigt år 2011


Än en gång kommer folk lyssna på dig och inte säga emot även fast du säger precis samma sak som mig.
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:50am
Quote (Svartermetalisk @ Aug 4 2012 03:45pm)
Heaton & Co dominerade fullständigt när spelarna var mkt sämre och strategier mindre utvecklade osv

mycket mer imponerande att dominera fullständigt år 2011


Så kan man ju inte säga Martin. Det är som att säga att Björn Borg är ingenting jämfört med Djokovic, för att Djokovic skulle vinna om de möttes idag och Borg var 25.
Självklart går det frammåt, det gör det inom allt förutom Johans kärleksliv, men det betyder inte att det är mer imponerande att vara bra idag jämfört med att vara bra 2005.
Member
Posts: 1,200
Joined: Feb 4 2008
Gold: 0.00
Aug 4 2012 07:50am
Quote (Svartermetalisk @ 4 Aug 2012 15:45)
Heaton & Co dominerade fullständigt när spelarna var mkt sämre och strategier mindre utvecklade osv

mycket mer imponerande att dominera fullständigt år 2011


är inte insatt i cs öht, men tkr det är häftigare att vara på toppen och ha en 'snabbare' förståelse än oppositionen än att ha perfekt mekaniskt spel och allt redan kartlagt av 'föregångare'
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 4 2012 07:50am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 02:48pm)
Än en gång kommer folk lyssna på dig och inte säga emot även fast du säger precis samma sak som mig.


:D

Är man chef så är man
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Aug 4 2012 07:50am
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:48pm)
Än en gång kommer folk lyssna på dig och inte säga emot även fast du säger precis samma sak som mig.


Allt beror på hur man får ut sina åsikter.
Go Back To Svenska Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll