Quote (umade @ Aug 4 2012 03:44pm)
jag misstolkade ingenting men jag läste det nog.
oooh, du är en sån där kille som "lekerrrr med ooooorden"
Quote (Svartermetalisk @ Aug 4 2012 03:45pm)
Heaton & Co dominerade fullständigt när spelarna var mkt sämre och strategier mindre utvecklade osv
mycket mer imponerande att dominera fullständigt år 2011
jag tycker man kan jämföra strategier med strategier och spelare med spelare - inte strategier med spelare.
jag tror att hade heaton & co lirat idag så hade de förmodligen utvecklat kontringstaktiker/taktiker precis som alla gör idag... eller inte, vilket gör det jävligt svårt att säga. det är ju ett helt annat "spel" idag.
Quote (snoramej @ Aug 4 2012 03:48pm)
Än en gång kommer folk lyssna på dig och inte säga emot även fast du säger precis samma sak som mig.
du formulerar dig oftast som en röv. martin har pedagogikens gåva.
This post was edited by Charlieone on Aug 4 2012 07:52am