d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Anledning Till Att Skippa Spriten
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Aug 1 2012 04:31pm
Quote (dej @ 1 Aug 2012 16:17)
Han var ju ändå någon som de allra flesta kände här...


INTE JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG !
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 1 2012 04:52pm
Quote (Nickeee @ Aug 1 2012 05:19pm)
dom som vill får väl göra de om dom vill, har man något negativt att säga kan man lika gärna hålla det för sig själv.


Jag anser att dödsfall är jävligt negativa och att han kan hålla dom för sig själv

med andra ord är vi helt överrens.





Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 1 2012 05:10pm
okej.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Aug 1 2012 06:06pm
Var det han som dog i närheten där jag bor?

Isåfall så var det den andra bilen med ett fyllo som körde in i passagerarsidan och fick bilen att volta en hel del..

rip
Member
Posts: 9,330
Joined: Oct 30 2006
Gold: 1,029.08
Aug 1 2012 06:28pm
Alltid tråkigt när nån går bort :( särskilt de sköna

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 1 2012 06:31pm
Quote (Svartermetalisk @ Aug 2 2012 12:52am)
Jag anser att dödsfall är jävligt negativa och att han kan hålla dom för sig själv

med andra ord är vi helt överrens.


Har inte argumenterat emot dig på den punken Martin.
Men har man inget bra att säga så tycker jag helt enkelt att man inte ska yttra sig.
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 1 2012 06:45pm
Quote (Spetch @ Aug 2 2012 01:31am)
Har inte argumenterat emot dig på den punken Martin.
Men har man inget bra att säga så tycker jag helt enkelt att man inte ska yttra sig.


då hade det här forumet dött rätt fort
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 1 2012 06:50pm
Quote (Spetch @ 2 Aug 2012 02:31)
Har inte argumenterat emot dig på den punken Martin.
Men har man inget bra att säga så tycker jag helt enkelt att man inte ska yttra sig.


Quote (dej @ 2 Aug 2012 02:45)
då hade det här forumet dött rätt fort


Och jag hade bara 5posts :(
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 2 2012 08:43am
Quote (dej @ Aug 2 2012 02:45am)
då hade det här forumet dött rätt fort



Esh nej, varför det? Tycker vi har ganska mycket bra att skriva till varandra här inne.
Det är ju inte så att vi klankar ner på varandra vid varje post vi lägger
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Aug 2 2012 08:45am
Quote (Spetch @ Aug 2 2012 03:43pm)
Esh nej, varför det? Tycker vi har ganska mycket bra att skriva till varandra här inne.
Det är ju inte så att vi klankar ner på varandra vid varje post vi lägger


nä, men allt är spam

jag definierade "något bra" som "något vettigt" och inte "något positivt"

det här forumet är bara ett hål för +1 nu för tiden. finns vissa tillfällen då det är givande men 9/10 trådar är för +1
Go Back To Svenska Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll