Quote (Spetch @ Aug 2 2012 03:43pm)
Esh nej, varför det? Tycker vi har ganska mycket bra att skriva till varandra här inne.
Det är ju inte så att vi klankar ner på varandra vid varje post vi lägger
nä, men allt är spam
jag definierade "något bra" som "något vettigt" och inte "något positivt"
det här forumet är bara ett hål för +1 nu för tiden. finns vissa tillfällen då det är givande men 9/10 trådar är för +1