☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Välgörenhetsgala För Mikob > Den Tredje Augusti
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1179
Replies: 43
Track Topic
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#31
Aug 1 2012 08:33am
Nej men seriöst. Detta va kul i början, nu börjar det bara gå till överdrift. Inte för att jag har någon sympati för killen, men det är helt enkelt inte lika kul längre.
håller med vandalen lite, när ska ni andra börja bjuda på er själva?
AsDrake
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold
:
1,398.07
#32
Aug 1 2012 08:35am
Quote (Jewhannes @ 31 Jul 2012 22:01)
ärligt, vad fan är det här för tråd?
den
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#33
Aug 1 2012 08:43am
Quote (Spetch @ 1 Aug 2012 06:33)
Nej men seriöst. Detta va kul i början, nu börjar det bara gå till överdrift. Inte för att jag har någon sympati för killen, men det är helt enkelt inte lika kul längre.
håller med vandalen lite, när ska ni andra börja bjuda på er själva?
Han har väl inte bjudit på sig själv? kan du hitta en bild på honom här?
Gaben
Member
Posts: 19,009
Joined: Dec 26 2010
Gold
:
14,002.78
#34
Aug 1 2012 08:44am
Quote (Pissboss3 @ Aug 1 2012 03:43pm)
Han har väl inte bjudit på sig själv? kan du hitta en bild på honom här?
vi bjöd ju på honom
This post was edited by eWaste on Aug 1 2012 08:45am
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#35
Aug 1 2012 08:45am
Quote (eWaste @ 1 Aug 2012 06:44)
http://i48.tinypic.com/4uw8e8.jpg
man gaaah, som han själv lagt ut på sig själv
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#36
Aug 1 2012 08:48am
Quote (Pissboss3 @ Aug 1 2012 04:45pm)
man gaaah, som han själv lagt ut på sig själv
Haha, har du inte checkat mina bilder ja legat ute med? Potentiell för att bli jsp mobbad i 17 år!
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#37
Aug 1 2012 08:55am
Quote (Spetch @ 1 Aug 2012 16:48)
Haha, har du inte checkat mina bilder ja legat ute med? Potentiell för att bli jsp mobbad i 17 år!
För gangster, ingen törs
Intenso8
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold
:
54.00
#38
Aug 1 2012 09:01am
Quote (PlaaD @ 1 Aug 2012 16:55)
För gangster, ingen törs
grabbar kolla pajasen!
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#39
Aug 1 2012 09:09am
Quote (Pissboss3 @ Aug 1 2012 02:43pm)
Han har väl inte bjudit på sig själv? kan du hitta en bild på honom här?
Fel.
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#40
Aug 1 2012 09:25am
Quote (Intenso8 @ Aug 1 2012 05:01pm)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/529164_3295682085315_1665736903_2665090_1855784876_n.jpg
grabbar kolla pajasen!
Svin!
Quote (PlaaD @ Aug 1 2012 04:55pm)
För gangster, ingen törs
Vatos locos!
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact